Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 2011


PES  

45 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe PES?

  2. 2. Blir PES 11 bedre enn FIFA 11?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt. FIFA er mye raskere ute i USA enn PES, som pleier å ta tid før man får portet over til USA.

 

En måte å skaffe PES-demoen på dog er PS+ medlemskap. Koster ikke så alt for mye, og man får tilbake mye mer verdi enn det man brukte på medlemskapet. Samtidig får man flere betaer(LBP2, Killzone 3 med mye mer sikkert) og gratis spill/nedlastbart innhold/themes/demoer.

Lenke til kommentar

Hvordan i svarte går det ann å score mål på PC demoen? :p

 

Jeg er alene gjennom og blåser den over, lang skudd går til helvette, straffer blir blåst langt til h..... opp på tribuna. Jeg har spilt 6 kamper, har fortsatt ikke fått mål, har hatt helt sykt mange sjanser. Noen som vet om du må gjøre noe mer en å trykke på skyteknappen? Og pasningene er helt håpløse. Greit nok at det manuelt på demoen, men når det ikke er 360 grader på PC så blir det veldig hardt. Har sentra ballen feil x antall ganger. Irriterende.

 

PES 11 har fått mange forbedringer, men inntil jeg får fiksa pasningene og skuddene kommer ikke jeg til å kjøpe det hvertfall.

 

Motar hint om skudd/avslutning med glede ;)

Lenke til kommentar

Ikke spill på PC er vel det beste alternativet :p Fotballsimulasjon har alltid vært ment for vanlige kontroller og ikke tastatur. Skaff deg en kontroller til PCen, eller kjøp spillet på PS3/360 hvis du har det.

 

Pasningene funker hvertfall utmerket hos meg. Beste pasningene i et fotballspill noensinne etter min mening. Generelt veldig positiv, ikke bare til PES, men FIFA også. Virker som om det blir tidenes beste fotballspill-høst, med begge seriene i toppform for en gangs skyld.

 

Demoen er ute på Euro PSN nå hvertfall, man må scrolle litt ned.

Lenke til kommentar

Ikke spill på PC er vel det beste alternativet :p Fotballsimulasjon har alltid vært ment for vanlige kontroller og ikke tastatur. Skaff deg en kontroller til PCen, eller kjøp spillet på PS3/360 hvis du har det.

 

Pasningene funker hvertfall utmerket hos meg. Beste pasningene i et fotballspill noensinne etter min mening. Generelt veldig positiv, ikke bare til PES, men FIFA også. Virker som om det blir tidenes beste fotballspill-høst, med begge seriene i toppform for en gangs skyld.

 

Demoen er ute på Euro PSN nå hvertfall, man må scrolle litt ned.

Har Xbox, men har ikke nett på den akkurat nå.

 

Hvordan er skuddene for deg? Treffer de mål i hele tatt? :p

Lenke til kommentar

Langskuddene har jeg ikke fått skikk på, selv om jeg har sett noen skikkelige susere. Hadde en i tverra med Messi. Det å putte ballen enkelt forbi når man kommer alene med keeper derimot er ikke noe stort problem. Scorte til og med på corner.

 

Se bare her:

 

http://www.youtube.com/watch?v=J4-LBnpCYvc&feature=player_embedded

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Det der skuddet var rimelig fint.

 

Nærmeste jeg har vært mål var er et skudd i tverra av Messi, ikke noe mer. Får prøve litt til etterpå, sikkert morsomt om jeg først får det til, og får vell kanskje prøve med "ps2" kontroll til PC :)

 

Keeperen derimot, han kunne fortsatt trengt enn del forbedringer. Har vært borti headinger som kommer rett siden av han at han bare står der og se ballen gå i mål. Greit nok at keeperene ikke skal være sånn ekstremt gode, men de bør vere bedre enn i spillet, for mange av målene kunne faktisk jeg tatt, ikke mye å skryte over.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Keepere har blitt forbedret, men ikke nok enda. Spesielt på posisjonering. Mye bedre nå enn på PES2010 dog. Ganske stor forbedring på spillet generelt fra ifjor.

 

http://www.youtube.com/watch?v=BlRwgPZhydE&feature=player_embedded

 

Dette er scoret på PC. Det funker der også. Offside da, så keeper slang seg ikke, men likevel.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Er det slik at du er nødt til å se reklamevideon etter hver kamp? Eller er det noen måter å få vekk den på?

 

Man er nødt til det...

 

Det går fortere hvis du starter spillet på nytt.

 

Er det slik at du er nødt til å se reklamevideon etter hver kamp? Eller er det noen måter å få vekk den på?

 

Man er nødt til det...

 

Det går fortere hvis du starter spillet på nytt.

Lenke til kommentar

Har fått testet både Fifa 11 og PES 11 i fullversjoner endel kamper nå.

Som gammel PES- spiller er det digg å se at PES er tilbake på tronen! Det flyter så utrolig mye bedre!

 

Synd anmeldere kommer til å gi Fifa 9-10/10 av gammel vane, mens PES får 6 på grunnlag av 5 minutter med demoen.

PES har blitt ordentlig bra, jeg ble veldig veldig overrasket over hvor bra det kjørte.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er litt overrasket over hvor lett det er å skore ift gamle pes-versjoner. Setter ballen i krysset og skorer på volley utenfor 16-meteren på top player mot Barca ganske lett. Noe av det som alltid har gjort at pes har appelert til meg tidligere er blant annet at man ikke bare kunne trykke på skyteknappen også skore flotte mål.

Lenke til kommentar

Har fått testet både Fifa 11 og PES 11 i fullversjoner endel kamper nå.

Som gammel PES- spiller er det digg å se at PES er tilbake på tronen! Det flyter så utrolig mye bedre!

 

Synd anmeldere kommer til å gi Fifa 9-10/10 av gammel vane, mens PES får 6 på grunnlag av 5 minutter med demoen.

PES har blitt ordentlig bra, jeg ble veldig veldig overrasket over hvor bra det kjørte.

 

Fullversjon!? Fortell fortell. Er det annerledes enn demoen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...