Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)

Latias

VM  

115 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At ikke det der er rødt på Puyol?

Soleklart. Men spanjolene får gjøre som de vil. Hollenderne får kort for de samme tingene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Robben blir ikke hindret - Ikke noe kort, verken rødt eller gult. Heldigvis fikk Robben pådratt seg et gult - Idiot.

Spania taper på dette, de viser lite nå.

Endret av Giallorossi
Skrevet

Hevnet Iniesta seg etterpå? Må ha misset den.

Steike Robben, nå angrer han vel på at han ikke la seg :!: Så nesten ikke ut som det var noe å blåse for i reprisen.

Skrevet

Blir ikke hindret nei. Hjelpe meg Giallo...

Hevnet Iniesta seg etterpå? Må ha misset den.

Slengte ut hofta. Var deilig å se på, men klart kort.

Webb er ikke konsekvent i det hele tatt nå.

Skrevet

I førsteøye kast så det virkelig ut som Robben blir hindret mye, men i reprisen synes jeg ikke det så ille ut, han blir ikke holdt eller dyttet overende. Vanskelig situasjon.

Skrevet

Nei, etter denne kampen håper eg på straffe og at alle superkjerringene utpå der bommer.

Så kan keeperne gjøre opp seg imellom. Eneste "ikke-kvinnfolka" utpå der til nå.

• Liker 1
Skrevet

Nei, etter denne kampen håper eg på straffe og at alle superkjerringene utpå der bommer.

Så kan keeperne gjøre opp seg imellom. Eneste "ikke-kvinnfolka" utpå der til nå.

:!: :!: :!:

Skrevet

Ikke så imponert igrunn. Ble mer en handicap kamp. Som kommentatorene sier, blir ikke noe skikkelig flyt i spillet, når kampen regelmessig blåses.

Skrevet

Ikke hindret, Giallo? Hva har du røyka?

Skal ikke si noe på at det er unødvendig å kjefte på dommeren, det er det verste jeg vet, mn det er soleklart rødt.

På langt nær. Robben velger å hoppe over Puyol sitt bein, det går relativt greit, uten problemer. Deretter går ferden prikkfritt, dessverre for Robben når han ikke ballen og etter at Casillas tar lærekula, faller han sporadisk som den bedritenheten han er.

...Hadde Robben derimot falt, som han i de fleste tilfeller gjør, så hadde Puyol fått et soleklart rødt kort. Ikke at det hadde vært fortjent.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...