Gå til innhold

Android 2.2 for HTC Desire med sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981723478

Leste i Techradar 29. juni at Android 2.2 til Desire kommer i begynnelsen av Q3, som begynte for 8 dager siden...

Skulle jo og tro at om HTC har noe som helst vett, så hadde de lansert det de hadde nå som de vil få massiv konkurranse av iPhone4...

Jeg krysser fingrene og håper og tror at det kommer en oppdatering og at amobil tar feil!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478

Det er greit at ting skal testes, men (uten at jeg er atomforsker) så kan det ikke ta så utrolig lang tid å teste noen programmer vel?

det er snakk om et halvt - trekvart år! da burde de jo hatt bedre rutiner så de får det ferskeste ut til sine telefoner så fort som mulig, så vil de uten tvil trekke flere kunder som vet at de får oppdaterte telefoner når de kjøper dette...

Lenke til kommentar

Hva er q4 og Q4 o.s.v ?

 

Q4=Quarter 4, altså fjerde kvartal, siste måneden i året=Oktober, November og Desember.

 

Det som offisielt har blitt sagt av HTC er at vi kan ses Android 2.2 på Desire og andre telefoner fra iår, før jul. Alt annet er spekulasjon. Men igjen, ryktet HTC har fått på seg med oppdateringene til Hero, så vil jeg ikke tro blindt på dette før jeg faktisk sitter med 2.2 på telefonen min.

Endret av Nitrius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...