Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørreundersøkelse blant pedofile


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Gjest Danielle

Hei!

 

Jeg er en mann som altså er seksuelt og følelsesmessig tiltrukket av barn i før-pubertet/tidlig pubertet. For mange er det synonymt med barneovergriper, incestovergriper, ukontrollert seksualitet, tikkende bombe, fare for samfunnet og barn, stakkarslige menn med angst for voksne, osv.

 

Jeg jobber nå for å få tiltrekning mot barn ut av listen over psykiske lidelser.

 

I forbindelse med dette har jeg en spørreundersøkelse blant pesoner som opplever en slik tiltrekning mot barn (før-pubertet/tidlig pubertet), som altså er spesifikasjonene for lidelsen. Men regnes ikke som mentalt syk om man tiltrekkes unge i pubertetsalder ca. 13-17 år. Alder varierer ut ifra barnets modenhet.

 

Jeg håper dere som opplever en slik tiltrekning mot før-pubertale/tidlig pubertale vil delta i undersøkelsen. All forskning konsentrerer seg om straffedømte seksualforbrytere. Dette tilslører virkeligheten om personer med en slik tilrekning, da alle undersøkelser av kriminelle gir andre svar enn normalbefolkningen, uansett seksuell orientering. Undersøkelsen vil altså være av betydning, for å se på likheter og ulikheter hos personer med en slik tiltrekning.

 

For å delta sender du en mail til [email protected], og oppgir din alder og alderen på de du tiltrekkes av. Du kan delta selv om du også er tiltrukket voksne/jevnaldrende, og du trenger ikke oppfatte deg som pedofil for å delta. Det holder at du opplever en slik tiltrekning mot barn. Spørsmålene knyttes rundt personlighetstrekk, erfaringer og synet på barn og sex. Alt er helt anonymt. Vil du opprette en 100% anonym e-postadresse kan du gå til www.hushmail.com

 

Spørsmål om undersøkelsen kan diskuteres her. Alle andre spørsmål knyttet til tiltrekning mot barn, og diagnose vs. friskmelding, kan diskuteres i tråden "Spør en pedofil".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her sier du 13-17 år, skulle bare mangle at man ble sedd på som mentalt syk om man tiltrekkes av 13 til 17 år jenter, føler at alt det med at man blir kalt pedofil hvis man synes 15 åringer er tiltrekkende er veldig veldig håpløst, folk vet altfor skremmende lite når det gjeld pedofil og hebefili feks, her om dagen ble min lillebror kalt pedo av en 12år gammel jente, fordi han ville se puppan hennes, (eller noe i den duren) dette va på msn, han er selv 12 år. :nei:

Lenke til kommentar

Sikkert ikke noe dumt tiltak.

 

Men kanskje er det behov for å få ting litt klarert?.

Som 'Drygolin' har vært litt inne på her..

 

- Du søker folk til å maile deg som finner (velutviklede) jenter i alderen 13-17 år tiltrekkende? Noe aner meg at innboksen din kan bli ganske full.

 

- om det gjelder personer som bare finner nevnte aldersgruppe som pirrende, da ville jeg sett saken annerledes. Det er kanskje dem som faller innenfor legningen 'pedofil'?

 

I forhold til psykisk lidelse har du et interessant spørsmål. Håper bare, for din og undersøkelsen sin skyld at du lar spørsmålet forbli et spørsmål\hypotese og ikke en konklusjon før du begynner å granske.

(Se Vitenskaplig metode)

 

Lykke til med undersøkelsen.

Endret av whom
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Nei, jeg søker KUN etter de som tiltrekkes av FØR-pubertale eller tidlig pubertet, altså fra 0-13 år (cirka). Ikke bry dere om det kalles pedofili/hebefili eller nøyaktig aldersgrense.

Undersøkelsen er for de som opplever at de er tiltrukket barn som ikke har kommet i puberteten, eller som nettopp har kommet i puberteten. Uavhengig av hvor gamle de er.

 

Men jeg søker ikke etter de som BARE har en tiltrekning til før-pubertale. Man kan godt delta dersom man tiltrekkes av eldre i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Med fare for å bli misforstått igjen:

 

Jeg søker personer er:

Seksuelt og/eller følelsesmessig tiltrukket barn som ikke har kommet i puberteten, eller som nettopp har kommet i puberteten. (som regel i alderen 0-13 år). Dersom du liker 13-åringer som er modne, så trenger du ikke svare.

 

Du kan delta selv om du OGSÅ er tiltrukket voksne/jevnaldrende i tillegg til barn.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...