Gå til innhold

Nytt pick-up-point på Komplett - Tiller i Trondheim


Anbefalte innlegg

Fikk epost med ukens tilbud idag, og der står det at de har åpnet pick-up-point på Jernia på StorM-senteret på Tiller i Trondheim. Fraktpris kr 39,-. Bestill før kl 14, og hent pakken dagen etter kl. 12. Jeg hadde tenkt å bruke Dustin fremover pga kundeservice, men med levering dagen etter, så har Dustin fått en tilnærmet jevnbyrdig konkurrent for min del.

 

De som har erfaring med pick-up-point: Komplett klarer å levere dagen etter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at de overholder dette 95% av tilfellene.

 

Av 10 ordre er det kun 1 pakke jeg måtte vente over 24 timer på.

Dustin er veldig gode på kundeservice, men de klarer heller ikke å levere på mindre enn ca 24 timer, samt at portoen er 60 kr mer.

Endret av Medicaner
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har handlet hos komplett siden 2003 og alltid vært fornøyd med god support og rask leveringstider. Men prøvde for første gang å handle igår med pick-up i Oslo. En TV, varen var på lager og bestillingen ble lagt inn før kl.17 noe som skulle tilsi at jeg skulle kunne hente den i Oslo kl.10 idag.

 

Når klokken var passert 12 og ordren fortsatt står som åpen ringer jeg komplett for å høre hva som skjer. Får snakke med en skikkelig uviten løk på kundeservice som bare kan gi meg "vet ikke" til svar. Håper virkelig jeg har vært uheldig og møtt på en ferievikar, for dette var ikke god kundebehandling.

 

Så nå må jeg bare sitte her å vente og se hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er faktisk TVen sendt ser jeg så da er den forhåpentligvis klar til henting iløpet av ettermiddagen. Den var ferdigpakket 13.48, vet ikke når bilen deres kjørte til Oslo idag?

 

edit: Nei ingen TV på meg idag.. det var tydeligvis ikke plass på bilen. Gutta på pick-up plassen regna med at den kom på første levering imorgen men kunne ikke garantere det heller. Dette er rett og slett for dårlig. Nå blir det uansett et helvetes stress for meg med å hente TVen før jeg reiser på ferie imorgen.. hvis jeg i det hele tatt rekker det.

 

Neste gang blir det posten på meg, da har man i det minste kontroll på når varene kommer.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Jeg kom med et tilbud om at du kunne sende meg ditt kundenummer på PM, det tilbudet står fortsatt ved lag! Det er litt vanskelig å finne ut av nøyaktig hva som har skjedd uten det, men jeg kan komme med noen kvalifiserte gjetninger:

 

* Avhengig av hvilken TV du har bestilt kan den ha vært på en lokasjon på lageret som varer sjeldnere blir hentet fra. Dermed kan ordren ha blitt satt på vent frem til neste planlagte kjøring fra den lokasjonen.

 

* Pågangen på lageret var såpass stor at din ordre ble liggende i kø til over klokken 12.

 

* Feil / stopp på lager av forskjellige årsaker.

 

Merk at vi ikke på noen måte kan garantere deg levering innen klokken 10:00 neste dag ved bestilling før 17:00 foregående dag, men under normale omstendigheter er dette noe vi som regel klarer. Målet er at vi klarer dette hver gang, men det vil alltid kunne komme uforutsette ting i veien.

 

Jeg forstår din frustrasjon. Det er irriterende å vente på en levering når du står reiseklar, men jeg håper du har forståelse for at det finnes faktorer som kan påvirke levering.

 

I Komplett.no er vi veldig opptatt av presisjon; og på levering viser målinger at vi som regel lever opp til våre høye krav! :-)

 

Håper du ikke lar denne ene hendelsen hindre deg i å benytte vår Pick up Point-løsning senere, og vi lover selvsagt å gjøre alt vi kan for å forbedre vår presisjon ytterligere!

 

Mvh

Marius

Komplett.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har et kjapt spørsmål angående pick up point tiller. La inn en bestilling på komplett torsdag kl 14.19. Varene ble ferdigplukket 18.00. Ordren har hele tiden hatt status "sendt".

 

men finner ikke noe sporing eller hvor langt den har kommet osv. Lurer derfor på hvor stor sannsynlighet for at pakken min faktisk ligger på pick up point akkurat nå, isåfall skal jeg hente den før de stenger 16.00 idag.

 

noen som kan svare ? :)

Lenke til kommentar

Min erfaring med pickuppoint i Oslo er at det går på en dag. Altså at om man bestiller relativt tidlig på en mandag så har man varen på tirsdag. Jeg har også bestilt ganske sent på kvelden (rundt 22), men da må man (naturlig) nok vente en dag ekstra.

 

Angående spørsmålet ditt mseather så er det kanskje litt vanskelig å gi en estimering da PUPet ikke har vært i drift så lenge. Personlig vet jeg heller ikke om varene kommer fra hovedlageret i Sandefjord, mens selv om det gjør det så bør det jo på ingen måte være noe problem å få varen opp dit til i dag. Da jeg bodde i Trondheim bestilte jeg en TV hos Komplett på en tirsdag og hadde den på døra på torsdagen.

Lenke til kommentar

I følge beskrivelsen:

Tidsfrist

Ordre som legges før kl 14:00 man-tor kan normalt hentes dagen etter kl 12:00, ordre bestilt etter kl 14:00 torsdag leveres mandag. Da vi ikke kan garantere at din ordre blir ferdig samme dag anbefaler vi at du logger deg inn på "Min side" og kontrollerer ordrens status. Du kan også kontakte kundeservice for assistanse på tlf: 815 00 315.

 

I følge denne må du nok vente til mandag.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har et spørsmål om pick-up-pointet på Tiller, blir jeg ekspedert av kvinnen på bildet i midten på følgende side: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=custserv&topic=pickuppoint-tiller

 

?

 

Jeg vedder pc-en jeg nettopp bestilte på at hun er en innleid modell.

 

 

Flott, kan jeg hente den i morgen?

 

Hun arbeidet ved Pick-up-Point i Sandefjord inntil i fjor faktisk :-).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg har et spørsmål om pick-up-pointet på Tiller, blir jeg ekspedert av kvinnen på bildet i midten på følgende side: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=custserv&topic=pickuppoint-tiller

 

?

 

Jeg vedder pc-en jeg nettopp bestilte på at hun er en innleid modell.

 

 

Flott, kan jeg hente den i morgen?

 

Hun arbeidet ved Pick-up-Point i Sandefjord inntil i fjor faktisk :-).

 

Jeg vet godt det er en gammel tråd, men:

 

Did u hit that? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...