Gå til innhold

Kamptråd -Spania vs Paraguay (Kvartfinale)


Teipball

Anbefalte innlegg

Hva i helvete er det som skjer nå?

 

1) Paraquay fikk straffe, de bomma

2) 1 min etterpå fikk Spania straffe, de scora

3) Målet ble annulert, og måtte tas på nytt

4) Spania bommet på #2

5) Alle er i ekstase

6) Spania snytt for ny straffe da Fabregas blir revet i bakken av keeperen til Paraguay

 

Jo, men skulle de hatt den første straffen. temmelig klar filming

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge straffesparkene var soleklare. David Villa blir både holdt igjen og skumpet borti med beienet. Både Cardozo og Villa hjelper selvsagt litt til.

 

Forøvrig helt høl i hodet det dommeren gjør etter Xabi's første straffe. Spillerne som løp inn var på streken eller i værste fall en cm på feil side. Etter Xabi's andre straffe, hvor han misser, løper vel en Paraguay spiller altfor tidlig inn - Dommeren har ikke baller til å dømme nok et straffespark.

 

Jotun; Er du sarkastisk eller ordlegger du deg bare som en 14-åring, nå?

 

Haha, dommeren har ikke baller? Det er en særdeeeles imponerende kommentar å lire av seg etter det vi akkurat var vitne til.

 

Var et tett felt mellom dommer og den situasjonen. Er heller ingenting i veien med det dommeren gjør, ingen skal være innenfor 16, så enkelt er det.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Forøvrig helt høl i hodet det dommeren gjør etter Xabi's første straffe. Spillerne som løp inn var på streken eller i værste fall en cm på feil side. Etter Xabi's andre straffe, hvor han misser, løper vel en Paraguay spiller altfor tidlig inn - Dommeren har ikke baller til å dømme nok et straffespark.

 

Enig, spillere fra begge lag er inne i feltet på straffe nr 1 og synes det er rart at en straffe skal tas på nytt da. Spania skulle også hatt straffe når Fabregas blir felt på returen.

Lenke til kommentar

Tro om det er David Villa selv eller Del Bosque som har bedt om Xabi som straffeskytter etter bommen til Villa? Kanskje de bør la Villa være straffeskytter nummer én likevel.

 

Tror Xabi skøyt også forde det var David Villa som ble felt. God gammel jungelregel at den som blir felt aldri skal skyte.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes Paraguay virker ganske desperate. med tanke på alle de sstygge taklingene de kommer med.

Selvsagt, de ofrer jo alt de eier og har av lem. Vakkert å se på.

 

Hadde Cardozo satt den straffa tror jeg Paraguay hadde gått videre.

 

Inn med Santa nå. Like greit, Cardozo er nok langt nede.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes Paraguay virker ganske desperate. med tanke på alle de sstygge taklingene de kommer med.

Syns begge er ganske desperate nå, trodde Spania skulle feie over de kjapt.

 

Det var det jeg også trodde, men de kom med stygge taklinger var starten av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...