Gå til innhold

Bildebok Junifest 2010?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg den eneste som ikke har fått boka enda eller? :p *venter spent og håper den er i postkassen i morgen* Gleder meg masse til å se resultatet.

Har ikke du/dere nylig flyttet tilbake til sørlandet? Da havnet vel boka i Bergen? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg her :hmm:

 

 

Det vil i såfall ikke være noe nytt!

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg har aldri flyttet meg fra vestlandet :p Men jeg har en adresse i Bergen (som jeg oppgav i mail til Euklid) og en hos min far (som sikkert er den banken min har registrert). Så jeg er spent på hvor han sendte den, krysser fingrene for førstnevnte.

Lenke til kommentar

Kjempebra :thumbup:

Synes dine ble bra jeg,ok67, spesielt skodde-bildet...ikke lett å få det bra på så små ark egentlig. Men det var fint papir. (Fått feil navn på min nr.2 jeg, men det er vel egentlig min egen skyld for jeg fikk byttet ut et bilde nr.2 i siste liten med Gressliljen:Sisyrinchium angustifolium, never mind...nå er det ikke en flora-bok, men en fotobok :!: :!: )

Lenke til kommentar

Hyggelig at så mange er fornøyde!

 

Jeg synes resultatet fra trykkingen ble bra (jevnt over bedre enn i fjor), men noen få bilder er jo alltid litt suboptimale. F.eks. er mitt første herlig uskarpt, men der mistenker jeg meg selv som fotograf eller redigerer for å være på bærtur, Blurb har ingen skyld.

 

Jeg skulle tatt hardcover jega også, den er sikkert bedre å bla i eller??

Tja, er nå de samme bildene på samme papirkvalitet, trykt med samme maskin -- men det er klart hardcover gjør at boken føles mer eksklusiv.

 

Skulle tro de fleste bøkene har kommet frem nå, om noen ikke har sett noe om et par-tre dager får de gi meg et hint.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har endelig fått min junifest-bok i hendene, den ble jo veldig fin. Litt misfornøyd med det ene bildet mitt da, skulle vært mer lys og kontrast i nr. 2. Håper boka blir en tradisjon på Akam nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Fint at den kom frem på tross av min adressesurring, Anfall. :)

 

Tradisjon? Tja. Ifølge en erkebergensk venn av meg er alt tradisjon om det er arrangert én gang uten at hverken ordenspoliti eller brannvesen dukker opp. (Eller var det slik at de skulle dukke opp for å skape tradisjon ... ?) Jeg vet sannelig ikke.

 

Et spørsmål er jo om det er naturlig å holde seg til «junibok» –- valget av den måneden var opprinnelig ganske tilfeldig, det er åpenbart for mye å lage bok fra hver eneste månedsfest, samtidig som juni har sine fordeler i at mange har litt ekstra tid, lyset er fint etc. Og en bok som oppsummerer alle årets Akam-begivenheter finnes jo allerede. Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...