Gå til innhold

Bildebok Junifest 2010?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei! En konto er opprettet, men betalingsinfo er foreløbig ikke sendt ut. Fristen for innsending av bilder er i morgen, tenkte betalingsfrist en snau uke etter det, om det er overkommelig? De som er på ferie eller trenger utsettelse av andre grunner skal vi alltids kunne finne en ordning for. PM med kontonummer etc blir sendt ut snarlig (type i morgen).

 

Men bilder er det fint om jeg får om ikke alt for lenge. Jeg ligger litt på etterskudd med utsending av screenshots til gjennomsyn, håper å være ajour i løpet av kvelden.

 

Edit: pris har jeg lagt ut litt info om, Randi. 146 for softcover om jeg husker rett, og 100 ekstra for hard perm.

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

En liten oppdatering:

Alle som har sendt bilder skal ha fått tilbakemelding med foreløbig resultat. Mangler bare bilder fra noen få -- og fristen er ennå ikke gått ut. Bra!

 

Betalingsinfo er sendt på PM, betalingsfrist 23. august. Denne er satt så det aller meste er klart før dere trenger å betale, samtidig som jeg gjerne vil ha penger før jeg gir Blurb kredittkortnummeret mitt. En drøy uke etter dette burde jeg ha bøkene. Så sant jeg har overlevd en liten ekspedisjon på Hardangervidda skjer utsendelse plutselig etter dette.

 

Jeg leser korrektur i et par omganger før trykking, men gi meg gjerne et hint om du oppdager noen feil i din tekst.

 

===

 

@Randi: Du er allerede på hardcover-listen. :)

Lenke til kommentar

En liten oppdatering:

Alle som har sendt bilder skal ha fått tilbakemelding med foreløbig resultat. Mangler bare bilder fra noen få -- og fristen er ennå ikke gått ut. Bra!

 

Betalingsinfo er sendt på PM, betalingsfrist 23. august. Denne er satt så det aller meste er klart før dere trenger å betale, samtidig som jeg gjerne vil ha penger før jeg gir Blurb kredittkortnummeret mitt. En drøy uke etter dette burde jeg ha bøkene. Så sant jeg har overlevd en liten ekspedisjon på Hardangervidda skjer utsendelse plutselig etter dette.

 

Jeg leser korrektur i et par omganger før trykking, men gi meg gjerne et hint om du oppdager noen feil i din tekst.

 

===

 

@Randi: Du er allerede på hardcover-listen. :)

Alt i orden, har sendt betalig for hardcover nå....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...