Hveding Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 (endret) Soldat uten team Navn: Patrick Alder: 19 Bor: tromsø (en plass i nord) Spilt cs siden 2007-08 som noe og gjøre på kvelder osv. Men de 1-2 siste årene har jeg spilt ikke spilt noe særlig. Så jeg søker en klan som ikke er alt før aktiv, 1-3 timer dagelig eller noe sånt. Jobber og har dame så kan ikke spille fra morgen til kveld så ofte, men et par timer dagelig Lei av og spille mix'er der man spiller med randoms, og det er litt vanskelig og få brae taktikker osv. Det jeg virkelig ser stort på i en klan er SKIKKELIG team arbeid, gode taktikker og bli kjent med de i klanen. Kan vel nevne at jeg spiller ganske så deffangsiv. Håper på positivt svar Mvh Patrick Endret 30. juni 2010 av Hveding
TuRb0 Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Jeg tror du for bedre svar under -> MiGuild/klandiskusjon og rekruttering
ilpostino Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 da TS har laget identisk tråd i andre deler av forumet stenges denne tråden. For fremtiden er det bedre å rapportere tråden og be om at tråden blir flyttet.
Anbefalte innlegg