Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hei, har nå tenkt å pule en jente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe hokkus-pokkus å pule en tjei? Bare bli kjent med hun det. Å ha innstillingen skal pule ho, minner meg om at det hele ender med tvang, og voldtekt. :s

• Liker 2
Skrevet (endret)

Enig med de to innleggene over meg her.

Det er forøvrig vanskelig å gi et svar på det trådstarter spør om, da jeg oppfatter spørsmålet som vagt og lite gjennomtenkt. Jeg gidder ihvertfall ikke å skrive en avhandling om hvordan man har sex.

Endret av Arinomi
Skrevet

Hei!

Minner om at vi skal holde en hyggelig tone på forumet og ikke latterligjøre trådstarter. Fra nå av holder vi oss til tema. Hva trådstarter velger å fortelle er opp til han selv.

Reaksjoner på veiledning taes som vanlig på PM :)

Skrevet

Og da ble tråden mye kortere, etter at jeg fjernet spam og tull. En del av dere har vanket for lenge i denne kategorien til å å tro at det er greit å drive med slikt. Husk hva jeg alltid sier: Ingen spørsmål er for dumme, men mange svar er det.

Geir :)

Skrevet

Og så måtte admin på banen igjen. Det er synd at folk bruker denne kategorien til å trolle, og det er synd at så mange biter på, det ødelegger for de mange som lurer på om de skal poste sine spørsmål her i håpe om å få et seriøst svar.

Reaksjoner vil bli delt ut.

Geir :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...