Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

2K Games helg på steam nå, -50% på masse (Bioshock'ene, Civ4/5 etc).

I tillegg har de daglige 2K tilbud, -75% på Borderlands nå f.eks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne ukens midtuketilbud er Orcs must die med 75% avslag (ca 20 kroner) , og L.A. Noire til halv pris (rundt 100 kroner).

I tillegg har de Burnout Paradise Ultimate til drøyt 25 kroner - også 75% rabattert.

Skrevet

Denne ukens midtuketilbud er Orcs must die med 75% avslag (ca 20 kroner) , og L.A. Noire til halv pris (rundt 100 kroner).

I tillegg har de Burnout Paradise Ultimate til drøyt 25 kroner - også 75% rabattert.

Var det ikke du som ikke skulle kjøpe flere spill? :p

Skrevet

Jeg kan anbefale Orcs Must Die.

Jeg også! Men jeg har fått kritikk når jeg har spilt det i nærheten av andre fordi du må klikke en million ganger per sekund med musa.

Skrevet

Dagens tilbud er av det geniale slaget!

-160% på Railworks 3, som da betyr at du får både spillet og €18 :D

Bare dumt det ikke er mulig å handle :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Trine 2 og Gotham kjøpt, godt jeg hadde denne tråden nå! Ellers hadde jeg gått glipp av 2 spill til å kjøpe uten noensinne å spille :p

Skrevet

Finner ingen egen Wargame: EE tråd. Jeg SLITER. Det er langt vanskeligere enn jeg klarer å spille komfortabelt, og da snakker vi ikke multiplayer en gang. Er det noen som vet om det går ann å gjøre spillet enklere?

Skrevet

Synes ikke det var noe problem å spille gjennom Trine1/2 alene. Men man må kanskje bli litt bergtatt av den detaljerte verdenen for å gidde. Tar man bort produksjonsverdiene er det vel kanskje egentlig en "grei nok" og litt ensformig platformer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...