Gå til innhold

Samsung WB650 eller Panasonic TZ10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah...geez

 

Ikke for å virke utakknemlig eller noe, men tror du ikke jeg har gjort det allerede? Er fullstendig klar over testen både på akam og Lydogbilde.no, men spørsmålet er ikke om kameraet er noe bra for det vet jeg det er. Spørsmålet er om Panasonicen eller Samsungen stiller sterkest helhetlig?

Lenke til kommentar

Hei, her http://snapsort.com/compare/Panasonic_Lumix_DMC-TZ10-vs-Samsung_WB650 er en sammenligning. Gode kameraer begge to.

Fra testen:

 

Storage SDXC, MMC vs SDHC They use different types of memory cards

 

Det er jo egentlig feil. Begge kameraene kan bruke SD og SDHC, men det ser ut som Panasonc også kan bruke MMC og SDXC i tillegg. MMC er jo ikke å få tak i lenger uansett, og SDXC er kun aktuelt på minnekort over 32 GB.

 

Jeg har ikke forsøkt Samsung'en, men Panasonic'en synes jeg er et meget godt kamera. Med tanke på byggekvalitet og driftssikkerhet ville jeg nok valgt Panasonic fremfor Samsung any day.

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar

Hmm... LED skjerm = mer batteritid til å knipse bilder? Blir jo plutselig en pluss i margen.

 

Og Samsungen kommer bedre ut i den store superzoom testen som er linket over her. Og er et par 100 billigere enn panasonic.

 

Nå heller jeg mer over på samsung selv. :(

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...