Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ooooh, en ny daaato! Omtrent like troverdig som at noen sier at det vil regne på juleaften i 2018... *riste på hodet*

Sony / PD burde, etter å ha ropt ulv, ulv i ÅREVIS ha sagt absolutt ingenting. Ikke et ord, før spillet plutselig står i butikken. Nå er det bare pinlig.

Var da voldsomt så du hang deg opp i det spillet, da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om jeg kan blodtrimme 240 glt'en tilstrekkelig så er de tilgitt for å ikke ha lagdt til pv, amazon, 142, 740, 780, 940, 960 og 850 t5-r

Edit: og jeg er glad i riskokere men et får være grenser

# S Mazda MX-5 (NA) ‘89

# S Mazda MX-5 Miata (NA) ‘89

fordi hvem kan leve uten usa-utgaven??

# S Honda INTEGRA TYPE R (DC2) ‘95

# S Honda INTEGRA TYPE R (DC2) ‘98

# S Honda INTEGRA TYPE R (DC2) ‘99

en av disse hadde holdt i massevis

og det finnes hundrevis av flere sånne eksempler :thumbdown:

Endret av kristus?
Skrevet

Spillet trykkes as we speak.

Om kilden er at Yakaokmskoa Kaoamskakoasa står med håndflatene sammen så tar jeg den med ei klype salt, gitt.

Ooooh, en ny daaato! Omtrent like troverdig som at noen sier at det vil regne på juleaften i 2018... *riste på hodet*

Sony / PD burde, etter å ha ropt ulv, ulv i ÅREVIS ha sagt absolutt ingenting. Ikke et ord, før spillet plutselig står i butikken. Nå er det bare pinlig.

Var da voldsomt så du hang deg opp i det spillet, da.

Jeg gleda meg i flere år til GT5. Så pissa PD på GT5P, de lovde blant annet skade som DLC. De har kommet med ØRTEN datoer på GT5 og det har vært endra og tøvet med til det latterlige. Nå har hverken Sony eller PD noe som helst troverdighet igjen når det gjelder GT5. Det er uproft og ufint mot de som gleder seg til spillet. Noen skulle forklart Sony og Polyphony Digital for lenge siden at "Nok er nok! Hold kjeft inntil det ligger i lastebilen på tur til butikken!".

Skrevet

Det er vell som en har sakt hele tiden. Angående bilene så ligger Forza en god del forran. De klarer faktisk å ta med biler som har en viss betydning med i spillene sine fremfor å bare jasse opp eksisterende biler opptil 20 ganger, hvor den eneste forskjellen er noen logoer bak på bilen.

Skrevet

Kilden er spillbutikker verden over, Gran Turismo siden og masse masse mer. I tillegg til at flere personer har fullversjonen og spiller den i dag, og har spilt i nesten en uke. Og vi får la forbrukerene tale, de eneste som tenker som deg er folk som oss som faktisk får med oss hva som skjer. De resterende 99,99% av kjøperene driter i om spillet kanskje burde ha kommet i 2008.

Skal vi gjette hva Gran Turismo 5 vil selge?

Skrevet

thklinge, skulle gjerne bedt Phonydigital om å sende dæ ett spill med bugs og grafiske feil om det er du er ute etter? Jeg vil ikke ha ett spill som ikke er gjennomførbart pga hastverk, da venter jeg gjerne litt til.

Skrevet

Blir det Carrer mode i dette spillet eller ? Hvor man må delta i løp tjene penger osv og så kjøpe seg fetere biler etterhvert ?

Bmw 6 serie

Mercedes E Coupe 250

Audi A5

Realistiske biler, som jeg vil ha i spillet..

Skrevet

Jeg synes GT5 virker hakket mer hardcore racing enn f.eks Forza som jeg er vant med. Sier ikke at det ene spillet er bedre enn det andre, men GT5 møter bilspill på en helt ny måte.

- WRC lisens - random track generator = veeldig interessant

Skrevet

Elkjøp selger GT5 (vanlig utgave) til 399 kroner på internettbutikken. Det blir vel ikke stort billigere enn dette, så burde jeg forhåndsbestille det nå? De har oppgitt release dato 24. november.

Skrevet

399,- var ikke gale nei :) Jeg anbefaler å forhåndsbestille det, hvertfall til den prisen.

Tenker på å kjøpe Collectors Edition. Siden man får med fem ekstra biler, en 200siders bok og 5 postkort [wtf?!], men er det verdt prisen?

Skrevet (endret)

Vet ikke, men tror du får den i gir, men du skraper godt på tennene i girkassen tror jeg, og dermed blir girkassen dårligere og dårligere for hver gang du gjør det.

Ikke vet jeg, men tror det blir sånn.

Endret av Bimmerfan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...