Gå til innhold

Nytt fototreff i Østfold, Halden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Natrich dro på ferie idag, vet ikke når han kommer tilbake heller, kan en moderator sette opp en vote kanskje? eller skal vi vente på natrich? :p

Rapporter første posten og så du komme med alternativene til avstemningen i rapporteringen så kan en moderator/admin kanskje se på det om det er mulig å gjennomføre :)

Lenke til kommentar

Jeg bor jo ikke så langt unna og har veldig lyst til å være med på et fototreff, men syns liksom at det er litt skummelt når man ikke kjenner noen fra før av... :blush:

Er det flere som er i min situasjon eller er det stort sett innarbeidede "klikker" med folk som kjenner hverandre godt fra før...?

Lenke til kommentar

Jeg bor jo ikke så langt unna og har veldig lyst til å være med på et fototreff, men syns liksom at det er litt skummelt når man ikke kjenner noen fra før av... :blush:

Er det flere som er i min situasjon eller er det stort sett innarbeidede "klikker" med folk som kjenner hverandre godt fra før...?

Generellt sett så er det en god del gjengangere på disse treffene, men det dukker også opp nye fjes. Min erfaring er at de blir godt mottatt og glir lett inn i miljøet.

 

Så det er ikke noe å være nervøs for.

Lenke til kommentar

Noen har nok kjennskap til hverandre i div.fotografiske sammenhenger,Men stort sett så er det sosiale aksepten foregått her på Akam.

 

Jeg personlig har ikke møtt noen andre her før Østfoldtreffet jeg var med på i våres,og de trofaste sliterene her på forumet virket ganske harmløse :).Aldersgrensen på sånne treff pleier og spenne mellom 13 og 60 år,så det er et stort spenn innen kompetanse og erfaringer.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...