Gå til innhold

Nytt fototreff i Østfold, Halden


Anbefalte innlegg

Jeg bor jo ikke så langt unna og har veldig lyst til å være med på et fototreff, men syns liksom at det er litt skummelt når man ikke kjenner noen fra før av... :blush:

Er det flere som er i min situasjon eller er det stort sett innarbeidede "klikker" med folk som kjenner hverandre godt fra før...?

Jeg var med på mitt første nå i våres, det i Gamlebyen. De som var med på treffet var veldig hyggelige, er ingen ting og frykte. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor jo ikke så langt unna og har veldig lyst til å være med på et fototreff, men syns liksom at det er litt skummelt når man ikke kjenner noen fra før av... :blush:

Er det flere som er i min situasjon eller er det stort sett innarbeidede "klikker" med folk som kjenner hverandre godt fra før...?

kommer flere som ikke kjenner noen, meg inkludert;)

Lenke til kommentar

Jeg bor jo ikke så langt unna og har veldig lyst til å være med på et fototreff, men syns liksom at det er litt skummelt når man ikke kjenner noen fra før av... :blush:

Er det flere som er i min situasjon eller er det stort sett innarbeidede "klikker" med folk som kjenner hverandre godt fra før...?

kommer flere som ikke kjenner noen, meg inkludert;)

 

Fint :yes: Da er vi i hvertfall to i samme båt :thumbup:

Håper det blir en dag som passer for meg (har stemt) og gleder meg til å treffe likesinnede i "nærområdet"

Lenke til kommentar

Mitt første fototreff (og eneste hittil) var det i gamlebyen, hadde ikke møtt noen av folka der før, men det gikk helt fint, alle var kjempehyggelige synes jeg.

 

Dette treffet i Halden kommer jeg til å møte på mange flere ukjente sikkert men det går nok bra det også.

SÅ sleng deg med, ingen som biter :p

 

 

Forresten : hvor lenge skal voten gå?

Lenke til kommentar

Da er avstemningen ang dato og sted stengt.

Med 75% av stemmene, 9/12 stemmer er det blitt valgt at fototreffet blir den 28. august

Med 75% av stemmene, 9/12 stemmer er det blitt valgt at fototreffet skal være i Halden by og på Fredrikstenfestning, treffet vil være kombinert.

 

 

Har noen forslag om hvor og når vi skal møtes i Halden? Festningen eller et sted i byen? Hvis vi skal til festningen først foreslår jeg at vi møtes ved den grønne sletta. Hvis noen har forslag til steder så post det her :)

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Når er vel også en god ide å bli enige om :)

 

Tror det er lurt å begynne med festningen, da det fort blir fullt der.

 

Er den grønne slette lett å finne for folk som aldri har vært der?

 

Foreslår at du også lager et lite sammendrag som du mailer til [email protected] (hvis du ikke har gjort det alt). Ta med nyttige linker osv.

Når ikke minst! Det glemte jeg, godt jeg har deg Tom :)

 

Den grønne sletten er veldig stor, det er blant annet der Allsang på Grensen er.

Mail sendte jeg idag formiddag ;)

 

Slenger ut et oversiktsbilde av festningen (om jeg finner) om to strakser!

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Klokken 11 virker litt tidlig, :hmm:

 

Her er et bilde av festningen:

post-149000-1280788760,5738_thumb.png

 

Den røde rundingen er den gressletta jeg snakker om, ved siden av den ligger det en cafe, markert med blå prikk, det er kanskje et mer aktuelt møtested, det er bilvei hele veien opp mener jeg å huske.

Er ikke akkurat lommekjent i Halden så hvis noen er det, skrik ut :)

Lenke til kommentar

Er en minnestøtte elns der, litt lengre ned bare, Karl XII er det vistnok, plassert der han falt eller noe slikt?

 

451137.jpeg

( Østfold-2005-11 bedre bilde av den)

slik ser den ut, kan vel møtes der?

 

edit: blir kanskje litt vanskelig å finne for enkelte? jaja, samme for meg hvor vi møtes :p finner frem de fleste steder der oppe selvom jeg bare har vært der noen få ganger

 

edit2: http://kongeveien.hiof.no/fredriksten/start/index-72k.html klikk på stort panorama så kan du se hvor den er i forhold til veien osv.

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

Nei, den er ikke det. Men man ser en kafe på andre siden av plenen fra der man parkerer. Så er den til høyre i skogkanten når man ser mot kafeen. Hvorfor møtes dere ikke bare på parkeringsplassen eller i festningsporten?

 

Jeg ville blitt med på treffet om jeg var sørpå nå. Savner Halden, litt iallefall.

Hmm oki.

Hehe, godt spørsmål. Parkeringsplassen er også smart ja. Hva sier dere til det?

Mange kommer vel med bil? :hmm:

Lenke til kommentar

For enkelthetensskyld har jeg bestemt at vi møtes ved parkeringsplassen til festningen. Men, jeg har satt opp en avstemning nå om klokkeslett.

Alternativene er 1100, 1200 og 1300

Denne avstemningen vil pågå i to døgn, 48 timer, det vil si på torsdag den 5. august klokken 1400 stenges avstemningen.

 

Info om hvor parkeringsplasen er iforhold til andre veier osv kommer om et par timer når jeg er tilbake fra båttur :)

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...