Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Owen har annonsert at han legger opp.

Skrevet

Jeg takket for øyeblikket, ikke karrieren. Vesentlig forskjell der.

Cahill? Er han ute?

Ja, ble erstattet av Taylor i dag.

Skrevet

La ungen få ha en barndom. Kommer til å være ødelagt i hodet den dagen han innser at han ikke blir noe, blir forlatt av alle klubbene, og virkelig hadde trengt hodet.

Håper foreldrene har is i magen.

Skrevet

Så lenge han har det gøy hadde ikke jeg hatt store problemer med det, men hadde insistert på at han han hadde tid med venner, familie og gjorde det han skulle på skole/barnehage :)

Skrevet

Treningen blir jo helt annerledes. Skal andre ting til for å holde en 4-åring motivert enn en profesjonell fotballspiller. Mye mer fokus på å ha det moro osv. Og for å dra en liten sammenligning: "Hazard began his football career playing for hometown club Royal Stade Brainois at the age of four. During his time at the club, one of his youth coaches described him as a "gifted" player. He added: "He knew everything. I had nothing to teach him". Så man kan gjøre en grei vurdering av potensiale. Men helt ærlig ville jeg ikke satt penger på at han blir god nok for å spille i PL en gang. Sjansene er små og som Jotun nevner, presset er høyt. Noen ny Messi blir det nok neppe.

Skrevet

James Fielden ‏@James_Fielden

Wolves boss Dean Saunders confirms that Carl Ikeme broke his hand punching a tactics board in the dressing room. #wwfc

Ting går ikke så bra for Wolves for tiden. Håper de holder seg oppe.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Fy faen for en vits.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...