Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Snikpellik skrev (2 timer siden):

Vanskelig å spå noe annet enn 3/4 plass med tanke på Uniteds fantastiske form, men rekka på 16 må ta slutt en dag og dårlige kamper vil alltid komme.

Agreed! Men se på resten av sesongen som en slags "pre-season" og dermed enda mer random mtp spillerform, spill uten publikum osv. De som er best forberedt vil gjøre det best, jeg er klokketro i at jeg tror OGSen (mø?) vår har vært god til å kjøre gutta i friperioden. De virker faktisk til å være i god fysisk form, de er trigga som f..n og det syns! :D Jeg følger spådommene om en 3. plass :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jakobk skrev (16 timer siden):

Hvordan ser det ut etter 38 runder?

Får høydeskrekk når jeg ser nedover på tabellen. Altfor langt ned til nr 2 til at det er sunt. Neste sesong blir det derimot ikke Liverpool som vinner Premier League.

Endret av oOF
  • Liker 2
Lenke til kommentar
bshagen skrev (1 minutt siden):

Ikke i det heletatt, De Gea hadde sannsynligvis tatt den der. Men når det er sagt så har De Gea rotet noe helt forferdelig den siste sesongen, og det er ingen "konspirasjon" bak akkurat det faktumet 

Helt enig i det, men hadde De Gea sluppet inn et skudd nå som er «mulig å ta» er det fort noen som hadde slengt ut tabbe-ordet. 

Lenke til kommentar

Ja, de Gea hadde nok tatt den

Ja, de Gea har vært i for dårlig form siden VM i 2018. Ingen er uenige i det.

Likevel får han mye kvassere kritikk om han slipper inn halvbillige mål. De Gea hadde blitt hudflettet om han slapp inn det der. All kritikken mot han er ikke fair.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...