Gå til innhold

HP Envy 1080 17" God pris og bra specs!


Anbefalte innlegg

Til Daniel-san:

 

Har hatt min envy nå i 2 månder, og synes det høres merkerlig ut det med viftestøyen din. Min er relativt stille når jeg bare surfer og driver med vissvass. Men som det er sagt at hvis jeg spiller eller bruker mye GPU og cpu kraft så stiger viftestøyen betrakelig. Ellers er den "normal".

 

Lurte på om det var mulig å ringe til HP og få tilsendt OS cd med OEM key slik at man kan reinstallere pcen fra skratch...? Systemgjennoppretting er jeg absolutt ikke fan av. Vet i allefall at det funker hos dell. Ville jo vært genialt å fått fjerna endel av det HP tullet + kunnet satt opp fler partisjoner ect.

 

Btw. SSD diske i den her, er verdt penga :)

 

 

Hei.

 

Har snakka med netshop avgåande det. Netshop tilbyr å sende operativ systemet til bærbaren din gratis om du har lyst å reinstallere frå scratch, men du får ikkje med produkt nøkkel, siden nøkkelen står allereie under bærbaren på eit eller anna klistermerke. Men om du ikkje kjøpte Envyen frå Netshop så får du spørre komplett eller den plassen du har kjøpt PCen din frå om dei gjer det same tilbodet.

 

Edit: Det er gratis å få det tilsendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...