Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva kjører folkens i morgen? Spania-seier er vel ganske klart. Om man er dristig nok kjører man med handicap til Paraguay. Hva kan den kombineres med? Seier til enten Argentina eller Tyskland er veldig vanskelig.

Skrevet

Ja. Tyskland har et mye mer komplett lag enn Argentina. Tror ikke Argentina's forsvar vil klare å håndtere de tyske kontringene.

Dessuten har snåsamannen spådd Tyskland som vinner av VM!

Skrevet

Spania og ARG i dobbel.

Den ville jeg og satt, hvis det var lekepenger. Tror og håper på det utfallet, men tørr ikke å tippe på det. Spania bør være bankers da.

Generelt er resten av VMs kamper veldig vanskelige å tippe på. Så har kanskje prøvd meg nok.

Skrevet

Sukk, har dere ikke lært enda? Det å tippe på selve kampen er rett og slett galskap. Sett heller penger på mål over/under, eller andre side bets. Mye sikrere enn å tippe på selve kampen.

Skrevet

Sukk, har dere ikke lært enda? Det å tippe på selve kampen er rett og slett galskap. Sett heller penger på mål over/under, eller andre side bets. Mye sikrere enn å tippe på selve kampen.

Over/under er den "nye" trenden ja, som jeg har holdt på med i ca. 6mnd. Men, VM er og blir noe spesielt, derofr kjører jeg resultat.

Skrevet

Så lett er det ikke. Hadde under 2.5 mål i Tyskland - England og der ble det ... mange flere. Samme med Slovakia - Italia. Der ble det 3-2.

Skrevet

Så lett er det ikke. Hadde under 2.5 mål i Tyskland - England og der ble det ... mange flere. Samme med Slovakia - Italia. Der ble det 3-2.

Jepp, egentlig i dette VM har det vært enklere å tippe resultat. Første del av VM -> nesten ingen mål.

Skrevet

Tyskland er videre!

Min største bekymring har vært Brasil og Argentina, nå er begge ute. Nå begynner jeg snart å ane et lite håp om at veddemålet mitt på Tyskland faktisk går inn.

Skrevet

Tyskland er videre!

Min største bekymring har vært Brasil og Argentina, nå er begge ute. Nå begynner jeg snart å ane et lite håp om at veddemålet mitt på Tyskland faktisk går inn.

Joda, får bare håpe de klarer seg uten Müller i neste kamp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...