Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Style ford sierra


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er 18 år å har nettopp kjøpt meg en ford sierra 1990 sedan med 2 liters motor.

Den er tidligere kjørt av en eldre mann så jeg vil "style" den litt. Er det noen

som har noen forslag til hva som kan gjøres? vil ikke bruke alt for mye penger.

 

Hilsne Sierrafan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

"Cosworth" styling! Felger, liten spoiler, senk.

Altså noe sånn som dette:

1990-ford-sierra-pic-32248.jpeg

cossie2.jpg

 

Ikke hiv på noe body kit etc etc, så slipper jeg og griner hver gang jeg måtte passere deg :tease:

Lenke til kommentar

Jeg synes veldig ofte det er nok med god senk og noen felger som kler bilen. Sierra har uansett skrekkelig lett for å se harry ut, så her bør man gå forsiktig frem. Compomotive har endel fine felgmodeller (TH2, MO6?), men blir fort litt "får i ulveklær" om ikke resten av bilen står i stil.

 

Og sørg for guds skyld for at den ikke er sigen i hekken. Grøsser litt hver gang jeg ser en utslitt "Sirævva" som henger og slenger med baken.

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Jeg synes veldig ofte det er nok med god senk og noen felger som kler bilen. Sierra har uansett skrekkelig lett for å se harry ut, så her bør man gå forsiktig frem. Compomotive har endel fine felgmodeller (TH2, MO6?), men blir fort litt "får i ulveklær" om ikke resten av bilen står i stil.

 

Og sørg for guds skyld for at den ikke er sigen i hekken. Grøsser litt hver gang jeg ser en utslitt "Sirævva" som henger og slenger med baken.

 

hehehe. sierra er å blir harry. det som er bra med sierra da. å en sierra blir siræva når den senkes pga hvordan bakstillinga er bygd.

 

å til deg sierrafan vil jeg anbefale å bruke http://fordclubnorway.no/forum/ etter som folk veit hva dem snakker om her. å ikke kommer med så utrolig mye rart.

 

lykke til med sierran. er gulla god bil. åssen type å modell er det? er det kupe 3 eller 5 dørs sedane eller stv?

Lenke til kommentar

Sierra er en tøff bil dersom ting gjøres skikkelig gjennomført, dessverre er mesteparten av de som nå er igjen fult av klistremerker med "sierra-racing" e.l. Dårlig soting og rustne eksosanlegg.

 

Ordne bilen skikkelig og sørg for at den alltid ser skikkelig ut, da unngår du harry.

 

Ting som bør gjøres:

- Cosworth-spoiler

- Senk (ikke skamsenk)

- Tonede ruter (helt fram, ikke lovlig, men du blir ikke stoppet for det med mindre du har for mørkt)

- Ett sett fine felger

 

Det er egentlig alt, da har du faktisk en bil du kan kjøre uten at du bør skjemmes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...