Gå til innhold

Du kan få omtrent hvilken som helst frisyre, hvilken tar du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil du se stygg ut når du skal møte nye mennesker? Det er ganske motsatt av det jeg pleier å prøve på...

 

Men hvis du abolutt vil er det jo få sveiser som er verre enn denne:

 

Edit: bildet funket ikke

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt jeg vil se stygg ut? Les igjen.

 

Å bilde ditt funker ikke?

 

Du skrev "Noe stygt/morsomt eller prøvd noe du ikke ville turt vanligvis?", så hva det er jeg skal lese igjen skjønner jeg ikke. Uansett, legger med et annet bilde av sveisen jeg mente.

 

001541_Munk.gif

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt jeg vil se stygg ut? Les igjen.

 

Å bilde ditt funker ikke?

 

Du skrev "Noe stygt/morsomt eller prøvd noe du ikke ville turt vanligvis?", så hva det er jeg skal lese igjen skjønner jeg ikke. Uansett, legger med et annet bilde av sveisen jeg mente.

 

001541_Munk.gif

bald-monk-hair.jpg

Oh yes.

 

Men jeg tror ikke jeg ville ha hatt så veldig annerledes hår enn det jeg har idag. Liker det sånn det er.

Lenke til kommentar

Nå er jeg jente, så det måtte i så fall vært motsatt, at håret mitt på mirakuløst vis kunne ha vokst ut til lengden jeg har nå om jeg hadde ønsket det.

 

Når det er sagt har jeg lenge hatt lyst til å klippe meg kort på sidene, litt som Rihanna har her:

 

rihanna_hair2.jpg

 

Bare ikke fullt så kort, pluss permanent på det lange håret. I platinablondt eller rødbrunt.

 

Synd jeg er en smule pysete. :)

Lenke til kommentar

 

Vet ikke om jeg hadde kledd det, men sparer :love:

Jeg synes gutter sjelden kler den type hår. Jeg kjenner mange med langt hår som ikke kler det, men på en annen side ser det veldig bra ut om du passer med det. Jeg synes egentlig ikke at Josh Holloway kler den frisyren, men det er nok mange som vil være uenige der.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...