Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg trykker der som en gal mann, men får bare beskjed om å ringe kundeservice.

Men det er null stress i grilldress. Tar det på dagen i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iphone 4 og 4S benytter seg av micro sim, så nei.

Så sant du ikke tør å ta risken å klippe det til selv.

Edit: Men skal vel være gratis å få det fra operatørene. Jeg fikk ihvertfall mitt gratis fra telenor når jeg kjøpte iphone 4 fra apple.no

Klippet til det gamle SIM-kortet til fruen før helgen, gjort på 2 min og enkelt som bare det :-)

Jeg også, ikke noe problem. :)

Skrevet

Mange som skal til byporten og kjøpe iphone 4s på torsdag kveld?Vet noen hvor mage iphone 4s de har der?litt kjipt og stå i kø for og ikke få tak i telefonen:)

Skrevet

Skal jeg kontakte min operatør (Telenor) når jeg kjøper en 4S 16G, eller må jeg kjøpe via telenors nettsider når dette er tilgjengelig? :)

Skrevet

mista 4ern i gølvet og knuste glasset i dag. Skal nå kjøpe meg hvit front og bak for og få det fiksa selv. Har sett endel videoer og tror jeg skal klare og skru det fra hverdandre og sammen igjen. Noen erfraringer, tråder som omhandler dette?

Skrevet

Kompisen min har nettopp fått iPhone 4 fra USA, og har problemer med tlf numre han legger til i kontakter. Hvis han ringer folk fra telefonen blir nummeret i riktig format (xxx xx xxx), men når han legger det til som ny kontakt blir det amerikansk format (xxx-xxx xx) og det går ikke an å ringe. Noen som vet hvordan vi endrer på dette?

Har satt +47 forran midlertidig, og da fungerer det, men tungvindt å gjøre det hver gang.

Skrevet

Kompisen min har nettopp fått iPhone 4 fra USA, og har problemer med tlf numre han legger til i kontakter. Hvis han ringer folk fra telefonen blir nummeret i riktig format (xxx xx xxx), men når han legger det til som ny kontakt blir det amerikansk format (xxx-xxx xx) og det går ikke an å ringe. Noen som vet hvordan vi endrer på dette?

Har satt +47 forran midlertidig, og da fungerer det, men tungvindt å gjøre det hver gang.

Instillinger -> Generelt -> Internasjonalt -> Regionformat

Skrevet

Instillinger -> Generelt -> Internasjonalt -> Regionformat

Der står det norsk?

Skrevet

xxx xx xxx - er norsk format for mobilnummer og xx xx xx xx - for fast telefon.

Ønsker du xx xx xx xx for mobil må du velge dansk.

Problemet er jo at den står på norsk, men likevel viser amerikansk format (xxx-xxx xx).

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Tipper kompisen din har Tele2?

Vurderte å nevne det tidligere, men de problemene som har vært nevnt i tråden tidligere har vært litt annerledes.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Stemmer.

Tidligere har det vært nødvendig å måtte lagre med +47 på iPhones med Tele2, pga. svensk SIM.

Skrevet

Stemmer.

Tidligere har det vært nødvendig å måtte lagre med +47 på iPhones med Tele2, pga. svensk SIM.

Det kan stemme! Han hadde ringt en kar, men da var det en svensk dame som sa at nummeret ikke var korrekt eller noe..herregud. Glad jeg ikke har Tele 2 :p

Skrevet

Fuck it! Foreslå han kunne bytte til Djuice. Han får finne ut av det selv :p Nå har jeg fått Battlefield 3 og skal kose meg med det! Er sikkert bare å ringe Tele2, men er jo ikke noe BIG DEAL å sette +47 forran..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...