Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som pleier å konvertere filmer/serier til iPhone formatet (mp4?) ? Det tar jo ca 1 år å konvertere jo. Hvilken måte bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller har mulighet for å angre, så man ikke bruker penger på noe man ikke likte likevel

Du burde gjøre et minimum av research før du troller. Google "app store refund" og fortell meg hva som kommer opp.

Skrevet

Kom til å tenke på en ting. Hvorfor har ikke apple innført muligheten for passord på enkelte apps? Meldinger, mail og telefon kan være greit å beskytte, særlig når man låner bort telefonen.

Skrevet

hmmm, antar at jeg må ta meg bryet med å jailbreake telefonen. Er så mye jeg savner å kunne gjøre med telefonen. Må finne en bedre notifications-system enn det iPhone har originalt. Der var Android bedre.

Er det bare å laste ned limera1n.exe-fila også går resten automatisk? Hva er PwnageTool da? Samme ting, bare annen utvikler?

Skrevet

Noen som vet om hvor man får kjøpt iphone 4 i trondheim med/uten binding. Skal hjem på onsdag, og skulle gjerne kjøpt med en iphone 4 til brodern som bor i en by der det ikke bor så mange :)

Skrevet (endret)

iPhone 4.2.1 offisiell oppdatering på iTunes senere i dag. :w00t:

Hmm sjekket at ingen hadde postet før meg, men det hadde de altså allikevel.

Som vi sier i Grenland (Porsgrunn), jeg var visst ikke fus, men ander...

Endret av Wilford
Skrevet

Om jeg skal jailbreake, må jeg da vente på en jailbreak-oppdatering som tar for seg oppdateringen som skjer i kveld kl 19?

Hvis jeg ikke tar helt feil kan man oppgradere, og jailbreake på et senere tidspunkt. Man har visstnok klart å jailbreake 4.2.1 allerede, så det burde ikke ta lang tid. Jeg kan ta feil, så ikke stol 100% på dette.

Skrevet

Den her tror jeg vi kan takke HTC for, de har jo introdusert en lignende funksjon gratis for sine nye telefoner :)

Hvis du med "sine nye telefoner" kun mener Desire HD er jeg tilbøyelig til å være enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...