Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes du festrøyking?


  

285 stemmer

  1. 1. Hva synes du om en jente som festrøyker?



Anbefalte innlegg

Snakkar folk som er ute og røyker om røyk? Det har eg aldri opplevd.

Hva enn annet de snakker om, kunne man snakket om inne, uten å måtte behøvd å gå ut og tenne en røyk for å snakke om det. Det er jo ikke noe mer sosialt å snakke ute med røyk, enn inne uten røyk.

Litt dårlig formulert, men det får nå være.

Så...du går på fest for å snakke med folk? snål fest ;). Stort sett for høg musikk inne til å snakke, så alternativa dine er stort sett å vere inne og danse eller ute med røykarane.

 

Edit: leif.

Endret av HValder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om en jente snuser eller røyker til vanlig bryr jeg fint lite om. Fordelen med at hun røyker er at det som oftest er sosialt. Musikken på nattklubber er helt jævlig, selv barer er den ofte for høy. De setter opp musikken bevisst for at man skal drikke mer (fordi det er umulig/vanskelig å føre en samtale i høy musikk.) Går man ut for å røyke for man plutselig ført en samtale. På hjemmefester synes jeg det også er greit å komme meg bort fra samtaler med altfor mange medlemmer. Derfor blir jeg med ut selv om jeg ikke skal ha en røyk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje rett og slett ein årsak av at eg er eldre enn deg? Fest her på universitetet er stort sett kjøkken/vorsj -> bar/pub -> klubb/nattklubb.

 

og du får ikke snakket med folk på kjøkkenvors og på pub? :ermm:

Stikkordet i samanhengen er klubb/nattklubb ;).

 

Du skrev:

"Så...du går på fest for å snakke med folk? snål fest ;)."
akkurat som det er så rart, de aller fleste av oss går ut for å være sosiale. Jeg har gjort min del av festing på klubber i marbella, ibiza, berlin osv. og det går fint an å snakke med hverandre der og, bare ikke akkurat når man står å danser på dansegulvet men det ville vel ikke vært naturlig uansett? Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

100% TURN OFF, har problem å være med jenter som røyker. Tar heller ei stygg jente enn ei døds bra jente som røyke. Jeg synest at jenter mister 90% av utsenede når dei røyke.

 

 

Hehe, det kom da ikke som en bombe med det profil bildet ditt :p

 

Må du være spydig?

Lenke til kommentar

Det der var faen ikke spydig. Det kunne kanskje vært tolket som spydig hvis ikke smilefjeset på slutten hadde vært der.

 

Så du mener smilefjes unnskylder spydigheter? Skjerp deg. Konstruktive tilbakemeldinger er akseptert, men ikke slikt visvas som Mary_5 lirer av seg.

Lenke til kommentar

jenter som som røyker er turn off, uansett om det er fast eller ikke..

 

og spesielt fest da, når dere skal være fine å flotte, absolutt idioti å røyke og ødelegge det flotte ytre med kreftpinnen, ser bare for dumt ut..

 

og til dere som har tenkt til det, dropp parfyme, det er bortkasta penger, lukter dritt av dere uansett etter røyking..

 

og til de av dere som mener det er sosialt å røyke;

da har jeg ikke annet å si enn at om du mener du må betale for å være sosial, da er du virkelig sosial da..

 

røyk er ut!!

 

 

mvh antirøyker

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar

og til de av dere som mener det er sosialt å røyke;

da har jeg ikke annet å si enn at om du mener du må betale for å være sosial, da er du virkelig sosial da..

Du må betale for å kome inn på nattklubbar også, og for bussen til byen, øl og andre drikkevarer, osv osv.

 

Skal vi snakke om kva som er farleg eller ei så vil røyk sannsynlegvis bidra til å korte ned livsløpet ditt, men fedme er verre og alkohol kan øydelegge livet ditt på ein enkelt kveld. Røyk er strengt tatt hverken farlegare, dyrare eller meir unødvendig enn ein god del andre ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...