Gå til innhold

På tide å støtte Israel


Anbefalte innlegg

Hvorfor snakker dere så frydefullt om dette med en Israel-fiendtlig regjering i Egypt?

Synes dere en oppløsning av fredsavtalen og krig mellom Israel og Egypt høres veldig positivt ut?

 

Vil en krig mellom Israel og Egypt komme Israel, Egypt eller Palestinerne til gode?

Det vil kun bety død og ødeleggelse for alle sammen.

 

Nei, jeg mener bare at Mubarak er altfor Israel-vennlig. F.eks samarbeider han med Israel om å blokkere Gaza og dermed bryte folkeretten og drive kollektiv avstraffelse av sivilbefolkningen. Med frie valg og et nytt styre kan man få en annen politikk på dette området, og i andre saker hvor Israel får ture fram som de vil, i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil ikke sjekke bevisene, det er problemet. Men det er uansett ikke relevant i denne tråden bortsett fra hvorvidt holocaust spiller inn eller ikke for jødenes rett til et eget land samt hvorvidt Israel missbruker holocaust eller ikke, noe jeg vil si de gjør!

 

Du ja, men etter du sa at du var likeglad om Israel falt sammen og druknet i sitt eget blod er det få som tar deg seriøst.

Hva er problemet med det, da? Han ville jo bare vise at han oppfatter seg selv som nøytral, selv om han sannsynligvis ikke er det.

 

En er alt annet enn nøytral, når enn sier en er likegyldig om ett helt land druknet i sitt eget blod. Hva er problemet med det? Nei....si det du....

 

La oss ta en liten test her, la oss se hvor lang tid det tar før dette innlegget her blir slettet:

 

JEG DRITER I OM ALLE NORDMENN OG HELE NORGE DRUKNER I BLOD OG LIDER EN JÆVLIG DØD ALLE SAMMEN! (det var det glimti skrev mer eller mindre direkte om israelittene, men ingen moderator giddet å slette det til tross for rapportering)

...men snoverdig at motpartens innlegg blir slettet rett som det er med en eller annen unnskyldning (og gjerne også utestengt), visst en sitter hardt mot hardt med samme mynt mot "jødehat" innlegg.

 

Det er forøvrig heller ikke forskjell på grusomme ord, og bilder som beskriver ordene. Det er eksakt samme meningen bak begge deler.

 

Under er ett bilde av nordmenn som drukner i sitt eget blod, og jeg er totalt likegyldig om det skjer:

 

EDIT: er ikke slettet enda, men normalt hadde det blitt slettet. Mens sterkt grove anti-jøde el. anti-israel innlegg hadde blitt stående til tross for rapportering.

Kan ikke si jeg tok meg nær av det der da. Jeg er på ingen måte nasjonalistisk og regner ikke nordmenn som mer verdt enn andre mennesker på generelt grunnlag.

Lenke til kommentar

Haha, herregud.. hvordan i helvette kan noen støtte Israel etter all den dritten de klarer å gjøre... Er faen meg flaut å høre på all denne praten om at Israel er uskyldig og handler bare pga. at de føler seg truet og bla bla bla bla bla... Israel er den største terrorstaten i midtøsten og tråkker på alle rundt seg.. De bruker 2. verdenskrig som en jævla unnsykldning på alt.. Og at Israel tilhører jødene? Det blir for flaut..

 

Jeg er kristen, jeg vet at jesus er av jødisk opprinnelse, men det er faen meg en grunn til at han startet sin egen religion.. Israel og jødene må snart begynne å forstå at de ikke kan gjøre som de vil!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha, herregud.. hvordan i helvette kan noen støtte Israel etter all den dritten de klarer å gjøre... Er faen meg flaut å høre på all denne praten om at Israel er uskyldig og handler bare pga. at de føler seg truet og bla bla bla bla bla... Israel er den største terrorstaten i midtøsten og tråkker på alle rundt seg.. De bruker 2. verdenskrig som en jævla unnsykldning på alt.. Og at Israel tilhører jødene? Det blir for flaut..

 

Jeg er kristen, jeg vet at jesus er av jødisk opprinnelse, men det er faen meg en grunn til at han startet sin egen religion.. Israel og jødene må snart begynne å forstå at de ikke kan gjøre som de vil!!!

Du kan si det der ja, men det virker ikke som du er spesielt interrisert eller vitende om situasjonen, siden du er så direkte Israelhatende og uten argumenter blir dette bare drittsnakk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, herregud.. hvordan i helvette kan noen støtte Israel etter all den dritten de klarer å gjøre... Er faen meg flaut å høre på all denne praten om at Israel er uskyldig og handler bare pga. at de føler seg truet og bla bla bla bla bla... Israel er den største terrorstaten i midtøsten og tråkker på alle rundt seg.. De bruker 2. verdenskrig som en jævla unnsykldning på alt.. Og at Israel tilhører jødene? Det blir for flaut..

 

Jeg er kristen, jeg vet at jesus er av jødisk opprinnelse, men det er faen meg en grunn til at han startet sin egen religion.. Israel og jødene må snart begynne å forstå at de ikke kan gjøre som de vil!!!

Du kan si det der ja, men det virker ikke som du er spesielt interrisert eller vitende om situasjonen, siden du er så direkte Israelhatende og uten argumenter blir dette bare drittsnakk.

 

Jeg støtter Israel. Ikke et ideelt land, men bedre enn Hamas.

Lenke til kommentar

Nei, jeg mener bare at Mubarak er altfor Israel-vennlig. F.eks samarbeider han med Israel om å blokkere Gaza og dermed bryte folkeretten og drive kollektiv avstraffelse av sivilbefolkningen. Med frie valg og et nytt styre kan man få en annen politikk på dette området, og i andre saker hvor Israel får ture fram som de vil, i dag.

I lys av det som skjer om dagen, så spørs det ikke om Israel kanskje allerede angrer på at de ikke har vært mer imøtekommende om en Palestinsk stat.

 

Nå blir det new rules både her & der etterhvert og den gamle taktikken fungerer kanskje ikke særlig lengre..

Lenke til kommentar

Jeg støtter Israel. Ikke et ideelt land, men bedre enn Hamas.

Veldig få jøder som ikke gjør det, de som gjør det er som regel bare for å gi et feilaktig inntrykk av at det finnes jøder som ikke støtter Israel.

 

Det er mange jøder som støtter Israel, men ikke de ortodoske og ultra-ortodoske. Men hvis ikke jøder støtter Israel, hvor kommer jødehatet i våre dager fra da? - Nettop, ikke fra Israel, men fordi de er jøder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moderatormelding Innlegg slettet


10 innlegg med tøys, tull, fjas, personangrep, avsporinger o.l. forsvant fra tråden. Denne tråden skal ikke benyttes til diskusjon av holocaust, rase eller lignende dersom det kan påvises en direkte relevanse til konflikten. Siste advarsel folkens.

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...