Gå til innhold

På tide å støtte Israel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så omtenksomt av deg, jeg er sikker på at andre brukere blir rørt når de ser hvordan du engasjerer deg.

 

Ja hehe jeg også hadde skutt, visst jeg hadde våpen, og noen kom bort til meg med ei øks for å høgge løs på meg.

Det er vel grunn til å tro at måten disse aksjonistene gikk i vei på var noe *host* grusom og ikke noe som en soldat som handler i nødverge ville ha gjort.

Lenke til kommentar

 

Hvis det stemmer er det en motbydelig handling, ingen tvil om det. Men jeg sliter med å se at han skyter noe som helst. Klippingen ser også litt for kreativ ut. Ser ut som om noen sparker noen eller noe, bringer våpenet opp fra beredskapsstilling og utbedrer en klikk eller noe. Ser ingen rekyl eller munningsflamme så vidt jeg kan se? Mener også å huske at med unntak av pistoler var de større våpnene paintballgevær eller tilsvarende?

Lenke til kommentar

Ja det er utelukket, jødisk ekstremisme eksisterer knappt.

 

DET er å ta for hardt i! Mener du at du ikke finner mengder av ekstreminisme blant jødene i Israel? Hva med dem som mente at Ariel Sharon var en foræder fordi han trakk vekk bosetterne fra Gazastripen? Hva med dem som vil ta tilbake Gazastripen? Hva med dem som angriper palestinere bosatt på Vestbredden? Hva med dem som vil gjennokkupere Sinaihalvøyen fra Egypt? Hva med dem som maler hitlerbart på bilder av Barack Obama? Hva med dem som bare bygger og bygger på bosettningene sine selv når regjeringen har sagt nei selvom det er mot sin vilje? Hva med dem som er imot jøder fordi de er fra Afrika og dermed ikke "skikkelige jøder? Osv...

 

Jeg sier bare sannheten. FN er nemlig barnslige og tullete når det kommer til Israel.

 

Og argumentene er?

Lenke til kommentar

Jeg sier simpelthen at man vil ikke utrydde et helt folkeslag ved å nuke Israel da det finnes nesten like mange jøder i Amerika som i Israel.

 

I tillegg, finnes jødene man leser om i bibelen fremdeles i palestina, der de har bodd de siste 2000 år.

 

Jødene i Israel er i hovedsak ashkenazi-jøder, asiatiske innvandrere til europa som konverterte til jødedommen.

 

...så det ville vært utryddelse av mennesker som tror på jødedommen, ikke dem som genetisk sett er jøder.

 

Vold er for øvrig en dårlig løsning på en voldelig konflikt, mellom jødene som konverterte til islam (palestina), og asiaterene som konverterte til jødedommen (Israel).

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Benjamin Netanyahu gjenntok etter møte med USAs midtøstenutsending George Michell at han vil komme i gang med direkte samtaler med palestinerne:

 

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/midtosten/vil-ha-direkte-samtaler-med-palestinerne-3263820.html

 

I anledning ramadan løslater Hamas hundre fanger, bla. kollaboratører som har samarbeidet for Israel:

 

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/hamas-loeslater-100-fanger-3263934.html

Lenke til kommentar

Iran er en terrorstat og Mahmoud Ahmadinejad er en radikal ekstremist.

Når de i tillegg forvalter avansert våpenteknologi på denne måten så forstår jeg ikke hvorfor verdenssamfunnet ikke har iverksatt militære inngrep.

 

Anngående videoen av "henrettelsen" over, for det første ser vi ikke hva de verken sparker eller skyter på, for det andre var Israelerne bevepnet med paintballgevær og pistoler som sekundærvåpen. Våpenet han holder er ikke en pistol, alltså er det et paintballvåpen. For det tredje ser vi ingen indikasjon på at han faktisk skyter på noe som helst, og da står vi igjen med videoens påstand "..and then his life is put to an end with 4 bullets." Dette beviser at videoen er propaganda basert på en løgn.

Endret av Kafir
Lenke til kommentar

Så om Israel mener at IDF ble satt i et dårlig lys ang. Gazabordingen burde det jo absolutt være en god ide å la den internasjonale granskningskomiteen snakke med soldatene så de selv kunne fortalt sine egne historier. ;) Eller kansje Israel er redde for at enkelte ting skulle komme fram...

 

Det spørsmålet har jeg besvart en rekke ganger alt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...