Gå til innhold

CoD:Modern Warefare 3, Hva håper vi få?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men de har en avtale med EA om at EA skal gi ut spillene de lager.

 

Jippi. Jeg lurer hva spelene skal hete når det ikke kan hete CoD.

 

Hvis du ser på traileren for mw3 så ser den bra ut. Du kan ringe med mobil :tease: Dei gjør det på framsida av spillet.

MW3 har ikke blitt annonsert, og jeg tviler på at de i det hele tatt kommer til å lage det, pga alle problemene mellom IW og Activision.

 

Btw, skulle gjerne likt å se det bildet av MW3 coveret. Kanskje du blander det med Black Ops.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

MW3 blir garantert lansert, med IW eller ikke.

Med ordet garantert så forventer jeg at IW har bekreftet det selv, og det har de ikke. De har bekreftet at det er under utvikling, men det betyr ikke at det lanseres. :)

 

Det er mange spill som aldri blir ferdiggjort pga manglene ressurser, for lite interesse/oppsluttning og i dette tilfellet; en feid mellom produsentene.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvor gammel er du? 6? Ser du ikke at det er en spøk? Diskutere om Shakira i krig? MW3 kommer kanskje, men nå som Activison lager cod 7 kommer det til å suge balle.

Har ikke likt noen av spillene deres unntatt Guitar Hero, og tviler jeg liker det nye. Cod 6 kommer til å bli oppdatert fremmover selv om cod 7 er ute, så jeg holder med til cod 6.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 6? Ser du ikke at det er en spøk? Diskutere om Shakira i krig? MW3 kommer kanskje, men nå som Activison lager cod 7 kommer det til å suge balle.

Har ikke likt noen av spillene deres unntatt Guitar Hero, og tviler jeg liker det nye. Cod 6 kommer til å bli oppdatert fremmover selv om cod 7 er ute, så jeg holder med til cod 6.

Activision lager ikke cod 7, Treyarch gjør det. Activision er bare selskapet som finansierer og lanserer. Det rimte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jaja uansett, Treyarch er ikke god. Jeg gruer meg og kunne ønske IW ikke gikk konkurs. Selv om det var server problemer liker jeg det spillet.

Lenke til kommentar

IW gikk ikke konkurs.. Halve staben deres gikk til nytt selskap formet av eks-sjefene i IW.

 

Men IW fins enda, bare litt færre, og andre sjefer.

 

Kanskje de nye bossene klarer å gå imot Acti og få det DE vet er bra, ikke hva Acti TROR er bra, og hva de TROR de tjener best på (lover at dedicated servers, mer balanserte våpen og lean hadde gitt dem mer cash i lomma enn IW-Net og alt annet)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg er egentlig ganske fornøyd med serverene på ps3. Uansett skjønner jeg problemet på dataen, men hadde det bare vært et clan game mode eller noe lignende som du kunne invitere den clanen du skal spille mot, og velge settings osv. Da tror jeg det hadde vært ekstremt mye bedre på ps3, selv om nettet er ruskete på ps3 så greier jeg meg fint.

Lenke til kommentar

At det ikke er dedicated på PC er helt idiotisk. Det er et av de store trekkplasterne til FPS på PC.

 

Velg en server, evnt sammen med en kompis, liker du deg der, så blir det din faste server.

 

For de som spilla MW(1), så spilla jeg på HPH's server, HC Team Deathmatch, og en Overgrown only-server.

 

Det var de eneste severne jeg spilla på.

 

Forresten, til Black Ops. Jeg bryr meg egentlig ikke om folk som har SÅ dårlig PC at de ikke klarer det, da er rett og slett PCen ikke bra nok til vanlig spill engang.

 

Men; max 64 players, ikke 12 som nå. Det var sykt moro på Shipment med 64 stk. Har prnt scrn en plass på PCen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

De skal lage et lignende cod 5 spill? Gleder meg ! -.-" Det eneste positive er at de har en form for Nazi zombies i det nye, noe som var det eneste jeg likte på cod 5 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...