Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usikker på hva jeg har. Jeg fikk oppdatering i dag, og holder på å legge den inn.

 

Jeg skal til å søke etter oppdatering. Er koblet til trådløst nett med internett, så kommer det opp en boks om at den skal koble til nettet, trykker ok. Har ikke simkort i den, så da får den ikke søkt selvfølgelig......

 

Er det bare meg eller er SE x10 mini/mini pro lagd for å ikke bruke trådløst? Vil jo bare bruke mobilt internett jo....

Lenke til kommentar

Heldig du. :-) Min X10 mini har måttet bli ladet 1 gang pr døgn inntil jeg fikk softwareoppdateringen. Da trengte jeg å lade den "bare" hvert halvannet døgn! Mer fornøyd ble jeg ikke da telefonjævelen restartet seg selv under samtale flere ganger med det resultat at den ble levert inn til forhandler som sendte den til SE verksted. Nå har jeg ventet i 4 uker på å få den reparert, men SE ser ikke ut til å være spesielt behjelpelig med ytterligere informasjon om "mandagstelefonen" min.

Lenke til kommentar

Er det mulig å gjøre noe særlig uten simkort i den da?

Den pleier å bruker trådløs nett hos meg hvis jeg er koblet til, men jeg har jo ikke prøvd uten simkort.

Den kan gjøre alt som den kan med simkort, minus telefoni, sms og mobilt internet så klart.

 

Den klarer utmerket å sjekke etter oppdateringer her via wlan, bare aktiver wlan og koble deg på et nettverk først.

Lenke til kommentar

Heldig du. :-) Min X10 mini har måttet bli ladet 1 gang pr døgn inntil jeg fikk softwareoppdateringen. Da trengte jeg å lade den "bare" hvert halvannet døgn! Mer fornøyd ble jeg ikke da telefonjævelen restartet seg selv under samtale flere ganger med det resultat at den ble levert inn til forhandler som sendte den til SE verksted. Nå har jeg ventet i 4 uker på å få den reparert, men SE ser ikke ut til å være spesielt behjelpelig med ytterligere informasjon om "mandagstelefonen" min.

 

Hvilket verksted? Bruk norsk teleservice :thumbup:

Lenke til kommentar

Japp, har prøvd uten simkort, nøyaktig det samme, som jeg skrev, telefonen kan alt det samme med og uten simkort, untatt de mobilnettverks spesifike tingene.

 

Funker ikke hos meg hvertfall å oppdatere uten sim-kort siden den automatisk vil koble til mobilt internett selv om jeg er på et trådløst nett med internett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...