Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir rimeligst å kjøpe den i Telenors nettbutikk med Super abn da kommer den på 1907,- og da får du også med WESC Oboe headset. Man må betale 1199,- pluss 59X12 totalt 1907,- og de tar bare 25,- i frakt også :thumbup: Er den låst når du får den ringer du Telenor og de gir deg opplåsningskoden med en gang slik at du kan bruke et billigere anb. Etter 12 mnd så sier du bare opp Super abn..

 

http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-E10ITELENOR.NOBO.aspx

 

Stemmer dette? :o Har akkurat bestilt med FriHet som jeg allerede har fra før (får fra 0,- til 199,- i månedspris). Vil det lønne seg å gjøre sånn som du sa da? :)

 

det stemmer ikke. nå er den billigere der.

 

 

men det billigste er å kjøpe den hos lefdal/elkjøp med phone75. da får du den til 999 kr totalt

 

Så får jeg opplåsningskoden gratis av telenor og setter i det gamle sim-kortet...? Er det sånn det fungerer??

 

 

Telenor tilbyr gratis opplåsingkode, ja. Ganske fair, fordi man binder seg jo med abonnement, og låst telefon blir jo dobbelt binding.

 

Se her: http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/operatorlas/index.jsp

 

Jeg har gjort dette flere ganger. Ikke noe problem. Kontaktet Telenor, og så fikk jeg en mail med opplåsingskode og instrukser.

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Er det noen som har peil på hvordan man kan få tilsendte visittkort over sms til å funke? Fikk akkurat et nummer jeg trengte, men det dukket opp i innboksen som en rekke tall og bokstaver og lar seg ikke automatisk lagre i telefonlisten. Bruker handcent, men sjekket også den "originale" meldingsinnboksen - funker ikke der heller...

Lenke til kommentar

Oppigjennom årene har jeg hatt mange mobiler men jeg må nok innrømme att Xperia x10 mini pro er den mobilen som har fassinert meg mest.

Har nok aldri før vært SÅ fornøyd med de nye mobilene mine som jeg er med denne.

Ikke en gang med X1 som jeg mener er den nest beste telefonen jeg har hatt nå.

Lenke til kommentar

Eneste jeg ikke likte var launcheren til Sony Ericsson, så jeg har installert ADW som passer mitt bruk perfekt. :)

 

Jobbkalender og diverse har jeg på skjerm 2, også har jeg litt "underholdning" på skjerm 3. Bruker bare 3 skjermer for øyeblikket.

 

post-29605-1278256662,9067_thumb.pngpost-29605-1278256673,9715_thumb.png

 

Det er nok mye du ikke finner i market pga skjermoppløsningen, samt at vi bare har Android 1.6. Noen ganger fungerer det faktisk å finne APK'en og legge denne inn selv. Har noen småting på min som funker, selv om telefonen ikke er offisielt støttet.

Lenke til kommentar
[/code]9']

er det noen steder man kan se hvilkne android programmer man kan laste ned til denne?

ble litt skuffet når jeg så at det var "begrenset"

Det er bedre og ha begrenset utvalg en masse bugs på appene. Hvis du skal ha mange apps så kan du kjøpe deg en PC eller en HTC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...