Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste jeg ikke likte var launcheren til Sony Ericsson, så jeg har installert ADW som passer mitt bruk perfekt. :)

 

Jobbkalender og diverse har jeg på skjerm 2, også har jeg litt "underholdning" på skjerm 3. Bruker bare 3 skjermer for øyeblikket.

 

post-29605-1278256662,9067_thumb.pngpost-29605-1278256673,9715_thumb.png

 

Det er nok mye du ikke finner i market pga skjermoppløsningen, samt at vi bare har Android 1.6. Noen ganger fungerer det faktisk å finne APK'en og legge denne inn selv. Har noen småting på min som funker, selv om telefonen ikke er offisielt støttet.

hva heter den digitale klokken du har der? den var digg

Endret av 3rl3nd
Lenke til kommentar

Jeg sliter med å komme meg inn på marked.. Har laget meg en bruker på google mail nå, faktisk via pc, men da jeg skal logge meg på kommer det bare opp mangler nettverkstilkobling... Uansett om jeg prøver å logge meg på med wlan eller "vanlig mobil internett". (3G?)

 

Kommer meg inn på facebook og vanlig internett slik at jeg kan skjekke VG og div, men kommer meg ikke inn på selve market.. Har prøvt å lage bruker via telefonen også mange ganger, men får da også opp denne feilmeldingen.

 

Har Tele2 dersom det har noe å si. Har fått tak i internett-inst. og mms til å funke.

 

Håper noen kan hjelpe :)

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Jeg vurderer denne mobilen. Spm er mini eller mini pro?

 

Av erfaring så vet jeg at alt som har bevegelige deler vil nesten alltid få en viss slark i seg, og DET er irriterende.

 

Så her er noen spm:

 

1. Er forskjellen i størrelse / skjermstørrelse raskt merkbar?

2. Hvordan er slideren?

3. SAR verdi på 1.61 er jo ille mye! Det er faktisk o.o1 over Amerikansk grenseverdi. Vet at SAR er et mye omdiskutert tema. Men hvordan føles det å snakke i mobilen? Mye varme og ubehagelig etter en tid? (altså mer enn "normalt").

 

Ut over dette så høres det jo ut som om folk er MEGET fornøyd med begge versjonene :)

Lenke til kommentar

Størrelse forskjellen er ikke enormt merkbar nei.Jeg har brukt både mini og mini pro og eneste jeg merker LITT er tykkelsen..men ikke noe problem.

Skjermen er like stor.

Sliteren er VELDIG god.Jeg hadde X1 før og denne er nå etter 1år og 3 mnder helt fri for slark.Like god som dag 1.

Merker ikke noe mer til varme når jeg snakker i denne enn i noen andre mobiler.

 

Er du en som skriver mye på mobilen så vil jeg annbefale deg pro, tastaturet er knall godt og føles meget solid.

 

Og du mangler jo ikke noe på pro som du har på mini...du får bare ett ekstra tastatur med pro og det er verd prisforskjellen.

 

Så om det ikke er ekstremt viktig for deg og få med 2 deksler når du kjøper mobilen velger du pro.

Er det derrimot ekstremt viktig og få ett svart og ett sølv deksel så gå for mini.

Lenke til kommentar

Størrelse forskjellen er ikke enormt merkbar nei.Jeg har brukt både mini og mini pro og eneste jeg merker LITT er tykkelsen..men ikke noe problem.

Skjermen er like stor.

Sliteren er VELDIG god.Jeg hadde X1 før og denne er nå etter 1år og 3 mnder helt fri for slark.Like god som dag 1.

Merker ikke noe mer til varme når jeg snakker i denne enn i noen andre mobiler.

 

Er du en som skriver mye på mobilen så vil jeg annbefale deg pro, tastaturet er knall godt og føles meget solid.

 

Og du mangler jo ikke noe på pro som du har på mini...du får bare ett ekstra tastatur med pro og det er verd prisforskjellen.

 

Så om det ikke er ekstremt viktig for deg og få med 2 deksler når du kjøper mobilen velger du pro.

Er det derrimot ekstremt viktig og få ett svart og ett sølv deksel så gå for mini.

 

Takk for et informativt og konstruktivt innlegg/svar :)

Lenke til kommentar

Det er det på min, men jeg har en annen opperatør enn deg. Da anbefaler jeg deg at du sjekker telenors hjemmesider etter mms innstillinger, eventuellt ringer deres kundeservice.

jeg gidder ikke og sjekke med Telenor. jeg får NetCom om en uke, så jeg håper det ordner seg

Lenke til kommentar

 

2: Vi kan godt få den samme tastlåsen som x10 har i tilleg til mønser tastlåsen slik att vi kan velge selv.

 

Nå vet ikke jeg hva du snakker om. X10 mini har mønsteropplåsning om du ønsker det.

 

Instillinger

Sikkerhet og plassering

- Krev mønster.

 

Jeg veit att den har mønster men skulle gjerne hatt den versjonen tastlås som vanlig x10 har også..hvor du skyver en pil i en bue oppover for og låse opp mobilen.Kjekt og ha valgene.hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...