Gå til innhold

Ny falsk meningsmåling om innvandring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er uansett feil av deg og svært generaliserende å si at et problem er at mange nordmenn ikke eier arbeidsmoral. Det er som sagt mange som ønsker å komme i arbeid, men som bare møter køer og endeløse ventelister uansett om de henvender seg til NAV eller til Arbeidskontoret, men som er lei av å gå rundt og slenge uten å ha noe å gjøre.

Trur du må roe deg ned litt. For det er ingenting du seier her som motbeviser at EIT AV PROBLEMA er at nordmenn ikkje eig arbeidsmoral. Forøvrig så vil eg påstå at det er eit problem.

 

Hva som må ha vært tilfellet for 70, 80 og 90-tallet er helt og irrelevant da vi er i år 2010 og må prioritere utifra det.

Historie er etter mi meining svært sjelden irrelevant. Ein bør bruke historia aktivt når ein planlegg framtida. Kven vil vel gjere dei same feila igjen og igjen? :)

 

Kan forresten ikkje forstå at meiningsmålinga er falsk, men kan vere greit å ta med litt opplysningar om talgrunnlag osv. Mitt tips til deg Glimti er å roe ned peikefingeren til andre, og forbedre din eigen argumentasjon, for den er ikkje banebrytande.

Endret av thamule
Lenke til kommentar

61 % positive til "innvandring"

 

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/61-prosent-positive-til-innvandring-i-norge-3214098.html

 

Ikke ett ord om hvordan undersøkelsen er utført og alle de røde mediene trykker saken.

 

Ha ha ha. For en propaganda. Dette er vel polakker og svensker som har vært tema.

Det er en dårlig meningsmåling. Innvandring er for generelt og de som bidrar negativt er asylsøkere. Altså, hadde de spurt, bør Norge ta imot flere, færre eller like mange asylsøkere så tror jeg nok de hadde fått et annet svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...