Gå til innhold

Acer aspire timeline 5820 - problem med systemgjennoppretting


Anbefalte innlegg

Hei

 

Min under en uke gammle Acer asp timeline 5820 ser ut til å ha problemer med å gjenopprette systemet.

Den blir bare stående og "jobbe" i 20 min+ uten at noe skjer, den gikk til og med i dvale mens vennligst vent -beskjeden stod på skjermen.

Jeg slo av maskinen og startet den igjen og fikk feilmelding om at windows ikke ble avsluttet på riktog måte, jeg valgte å la den starte som vanlig og alt ser helt ok ut.

 

Jeg prøvde et annet tilbakestillingstidspunkt og det samme skjedde igjen.

 

Har aldri vært borti en maskin som bruker 20 min+ på å gjenopprette systemet.

Nå har jeg 2 avbrutte forsøk og fremdeles ingen gjenoppretting.

 

Grunnen til at jeg ville forsøke dette er at jeg har en windows word pakke jeg vil installere, mens maskinen har en prøveversjon installert allerede. For å få Words installert må jeg fjerne prøvepakken, jeg trodde jeg hadde gjort det, men mulig jeg fjernet litt for mye... Tok 4 windows words dikkedarier vekk mens jeg holdt på. Når jeg så prøvde installere med cd rom etterpå skjedde det ingenting. Jeg starter installasjonen og så forsvinner bare vinduet og jeg finner ikke igjen dette når jeg leter. Nå er jeg såpass ny på Acer at det er mulig jeg ikke vet hvor jeg skal lete - men... under installasjon skal vel ikke bare vinduene forsvinne?

 

Men systemgjenopprettingen er det største problemet akkurat nå. Det burde jo ikke være et problem?

 

Takk for tilbakemeldinger, det vil være til stor hjelp.

Endret av Lurveleven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...