Gå til innhold

Diskusjon.no's TV2 VM 2010 Manager


Latias

Anbefalte innlegg

vmmanager.png

 

Slik er mitt første runde lag. Gjorde en del endringer idag. 3 Argentinere og 2 Engelskmenn ble til 0 fra begge :p Fikk en liten Chile/Kamerun craze og ville ha inn spillere derfra. De møter tross alt svak motstand i Japan og Honduras i første kampen. Satser på å få inn noen italienere, engelskmenn og argentinere etter denne runden. Spent på om Criscito, Green og Di Maria starter.

 

Nå er står det hvertfall 30 bytter, som betyr at det ikke var noen prøverunde med ekstra bytter deretter.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Privatligaens eier må jo selvfølgelig være med i denne tråden :O

 

Kommer ikke til å gjøre store endringer på laget jeg har satt opp.

Men, vinner jeg gjør jeg selvfølgelig :D

 

Jeg vinner, det er jeg som eier alle :!:. Jeg tror ikke jeg kommer til å ligge på første plass mot slutten. Men det gjør jeg foreløpig :)

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

Ligger foreløpig på en klar sisteplass i ligaen. Min første aktive spiller i Krasic spiller nå, ikke imponert så langt, men skulle bytte han bort neste runde mot Tyskalnd uansett.

 

Ser at det er en som har Tshabalala og Heinze, ikke verst treffprosent det. Samt 2 spillere fra Sør-Korea som har sanket flest poeng hittil.

Lenke til kommentar

Tror det er en feil. Det står at han samlet har 94 poeng, men fra oversikten for runde 1 viser det at han bare har fått 17 poeng på tre spillere til nå i aksjon. Så det er nødt til å være en feil. Ellers kan du se byttene han har foretatt litt nede, og han har foretatt 4 bytter.

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke helt på byttesystemet. Lederen per nå har 94 poeng, men spillene hans er noen helt andre enn hva de som han visst nok skal ha plukket poeng med de to foregående dagene. Jeg trodde spillerne man plukket foran runde 1 var låst til runde 2?

 

Virker helt feil hviss poengene hans blir tellende også. De skulle vertfall ha fiksa det at byttene ikke var bugga. Noen som har klaget til tv2?? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...