Gå til innhold

Diskusjon.no's TV2 VM 2010 Manager


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, etter hva jeg har lest er det Green som skal stå i mål og ikke James. Milito tviler jeg på starter, spesielt ikke etter uttalelsene om at han synes det var merkelig at verken Cambiasso eller Zanetti var i troppen. Du burde også bytte ut enten Forlan eller Abidal, da disse møtes i første kamp - og en av dem får høyst sannsynlig lite poeng.

 

Smågal: Nederland-Danmark

Lenke til kommentar

Man har 30 bytter hele mesterskapet, så viktig å prøve å fokusere på ikke få få for mange bytter heller. Når utslagsrundene begynner og lag ryker ut, må man nok bytte en del.

 

For øvrig, noen som vet hvordan det blir i f.eks finalen? Skal man fylle opp laget med spillere fra bare to lag? :p

Lenke til kommentar

Får man bytte fritt selv etter prøverunden, eller begynner man på de 30 byttene da? Offensivt er jeg fornøyd med laget mitt, men det er enkelte spillere jeg er i tvil om spiller. Jeg har f.eks Milner som ikke er helt sikker i Englands startoppstilling, mens jeg vurderer å bytte inn Arbeloa eller Capdevila for Pique, men er litt varsom siden jeg ikke vet om noen av de spiller fra start bortsett fra Pique.

 

Irriterende spill :p Jeg er veldig fornøyd med de spillerne jeg har, men det er så mange andre jeg har lyst til å ha med på laget.

Lenke til kommentar

Er nok Capdevila jeg er nærmest å kjøpe istedenfor Pique. Pique er drit god og kommer sikkert til å spille fast, men han koster en del mer, og spiller i det samme forsvaret som Capdevila. Samtidig trenger jeg litt ekstra penger i tilfelle Green ikke spiller for England.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...