Gå til innhold

Diskusjon.no's TV2 VM 2010 Manager


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyskland ser spennende ut, med Özil, Podolski blant annet. Skal hamstre italienere til neste runde siden de møter Slovakia og så New Zealand. Vanskelig med midtbanen dog, siden Pirlo og De Rossi er usikre og kan gjøre om på midtbanen man skulle tro var fast.

 

Heia Nederland i morgen, og så håper jeg Bassong smeller til med en scoring for Kamerun, selv om jeg heier på Japan... Ambivalent forhold der altså. Satser på 2-1 til Japan med scoring fra Bassong, det ville vært flott.

Lenke til kommentar

Hva skjer om man bytter bort en spiller som har spilt kamp, med en som ikke har spilt? Får poengene til begge da, eller bare til siste? Regner med man bare får for siste, men kan man på den måten bytte bort spillere som har fått få poeng med spillere man håper får mer poeng?

Lenke til kommentar

Ah, da så, har ikke prøvd å bytte selv, men visste ikke om det var en svakhet i byttesystemet siden det var en tidligere i tråden som fant en med mer poeng enn spillerne skulle tilsi.

 

Det er veldig dumt om det er en svakhet i byttesystemet. Fordi da går det ann å "jukse" seg til premie. Håper at de fikser opp i det, og at de trekker poeng fra de som det har skjedd med. Selv bryr jeg meg ikke så mye fordi jeg spiller det for at det blir mer underholdende å følge med på VM. ;)

Lenke til kommentar

Trodde Karmeni som er keeperen til Kamerun var selvskreven før denne matchen. En yngre og spiller i en bedre klubb og liga enn Hamidou som stod i mål idag. Noen som vet hvorfor Karmeni vrakes?

Fikk noen tips om at han var god keeper så satt han på laget mitt.

Lenke til kommentar

En del har fungert, mens annet har gått rett vest. Dyre Rooney og Van Persie klarte selvsagt ikke å knote inn mål for meg. Ligger på 47 poeng, men har fortsatt Hamsik, Skrtl og Villa igjen.

 

Jeg har Villa, Ronaldo, Skretl og Hamsik igjen. Så jeg kan hoppe litt opp, hviss Roanldo og Villa er i slaget. :) (Selv har jeg 58p)

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

Tenkte meg ikke om i det hele tatt da jeg valgte lag. For eksempel dumt å velge spillere fra portugal, elfenbenskysten, nord korea og brasil. Har byttet ut store deler av laget, og i de kommende rundene går jeg for dette laget. Enklere å holde styr på med mange spillere fra samme lag, samtidig som england, tyskland og nederland er de tre lagene jeg håper vil komme langt

 

post-149646-1276620636,671_thumb.png

Lenke til kommentar

Ledley King er skadet, ca 3 uker.

 

Tusen takk, heldigvis har jeg nok til å få inn på Carragher istedenfor, men nå begynner det å bli tynt med bytter, snart brukt opp 10 jo=P

 

Hvis spillere du har på laget blir slått ut, vil disse da forsvinne automatisk eller må man bruke et bytte på disse også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...