Gå til innhold

Diskusjon.no's TV2 VM 2010 Manager


Latias

Anbefalte innlegg

Registrer deg her. Hvis du er medlem på TV2 sine sider fra før, trenger du ikke å registrere deg på nytt. Har du spilt TL-/PL-/CL/TdF-manager på TV2 før, er det bare å bruke samme brukernavn og passord for innlogging. :)

 

1. premie

iPad 32 GB (verdi kr. 7490,-)

Offisiell VM-ball fra Adidas (verdi kr. 1199,-)

2010 FIFA World South Africa (for PS3/Xbox/Wii) (verdi kr. 599,-)

Ett års abonnement på fotballbladet Josimar (verdi kr. 599,-)

 

2. og 3. premie

iPhone 32 GB (verdi kr. 3499,-)

Offisiell VM-ball fra Adidas (verdi kr. 1199,-)]

2010 FIFA World South Africa (for PS3/Xbox/Wii) (verdi kr. 599,-)

Ett års abonnement på fotballbladet Josimar (verdi kr. 599,-)

 

4. til 10. premie

Offisiell VM-ball fra Adidas (verdi kr. 1199,-)

 

11. - 20. premie

2010 FIFA World South Africa (for PS3/Xbox/Wii) (verdi kr. 599,-)

 

21. - 30. premie

Ett års abonnement på fotballbladet Josimar (verdi kr. 599,-)

 

Liganavn:

Diskusjon.no!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen tips til hvordan man burde prioritere, ikke spillt slik før :)

1. Kjøp spillere som du vet kommer til å spille kampene sine. Unngå f.eks. å bruke masse penger på en argentinsk spiss, for det er ikke noe garanti at han kommer til å spille. De har jo 4-5 jevngode spisser, så det er vanskelig å vite hvem som får spilletid.

 

2. Spill i en 3-4-3 formasjon. Ofte er det målrike kamper i slike sluttspill, og da er det ikke særlig lurt å ha for mange forsvarsspillere.

 

3. Ikke sett inn defensive midtbanespillere på laget. For disse scorer sjeldent og har ikke mange assists heller. Deres jobb er å holde tett bakover, men de får ikke noen bonuspoeng for å holde nullen.

 

4. Hvis du har for lite penger, kan det være en fordel å kjøpe den beste spilleren fra mindre gode lag. Eks. Park fra Sør-Korea. Han er en billig midtbanespiller, men blir nok regnet som deres beste offensive spiller.

 

5. Sjekk terminlista. Dette er kanskje det viktigste av alt. I runde 1 spiller Elfenbenskysten - Portugal, det verste du kan gjøre er å velge noen spillere fra ett av de lagene. For kampen kan gå begge veier. Da ville jeg heller ha satt av spillere fra Tyskland, Nederland og Brasil, fordi disse lagene møter enklere motstand.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

T Ricki Herbert NZL

 

G Myong-Gil Kim NOK

 

F Jose Martin Caceres URU

F Edson Braafheid NED

F Adrian Aldrete MEX

 

M Michel Bastos BRA

M Yoann Gourcuff FRA

M Raul Meireles POR

M Ji-Sung Park SØK

 

A Lionel Messi ARG

A Robin van Persie NED

A Cristiano Ronaldo POR

 

Hakke skjønt helt på hva dette går utpå, men ihvertfall, endte opp med dette laget? No tips eller menninger til endringer??

 

F.eks forsvar, trener og keeper har det så mye å si? Hva er det jeg får poeng får?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Jeg er flink. Satte opp et helt lag og var overrasket over hvor bra det ble (les: masse penger til rådighet), men da jeg skulle lagre stod det at jeg måtte fylle ut alle posisjoner. Skjønte ingenting og stresset i lang tid med det, før jeg fant ut at jeg mangla keeperen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...