Gå til innhold

Samsung Spica eller HTC Hero?


Anbefalte innlegg

Akkurat nå står jeg mellom Spica og Hero. Personlig liker jeg designet og UI på Hero noe bedre. Hva mener dere?

 

 

Vel jeg har hatt begge og syntes Spica er tvert i gjennom bedre på alt også design spesielt i den hvite modellen.

 

Den største forskjellen er skjermkvaliteten, batteritid samt man får Android 2,1 kontra 1,6 på Hero (stor forskjell) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå står jeg mellom Spica og Hero. Personlig liker jeg designet og UI på Hero noe bedre. Hva mener dere?

 

Spica. :thumbup:

 

Bra pris, lavere vekt, offisiell Android 2.1, raskere prosessor.

 

Hvilken andriod har Hero og hvor stor forskjell er det på prosessoren til Spica?

Lenke til kommentar

Der var den hvite versjonen av Spica bestilt :) Ble 1256,- inkludert frakt og 12mnd telenor super på mshop.no (telenor har kampanje, så selv om det står at det er 200 i etableringsgebyr før du bestiller, så får du beskjed om at etableringsgebyret er gratis når du fyller inn info til telenor).

Lenke til kommentar

Der var den hvite versjonen av Spica bestilt :) Ble 1256,- inkludert frakt og 12mnd telenor super på mshop.no (telenor har kampanje, så selv om det står at det er 200 i etableringsgebyr før du bestiller, så får du beskjed om at etableringsgebyret er gratis når du fyller inn info til telenor).

1226 inkl frakt og binding fra telenor.no :p

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Hvis jeg kjøper telefon med Telenor og ber om opplåskoden. Vil dette være en fysisk kode? Skal jeg taste den inn et sted, eller hvordan fungerer det?

 

Du taster den inn ved start med ditt andre simkort i telefonen men du får hjelp av telenor til dette..

 

Burde jeg dra til en telenor forhandler og be de gjøre det?

Lenke til kommentar

Hvis jeg kjøper telefon med Telenor og ber om opplåskoden. Vil dette være en fysisk kode? Skal jeg taste den inn et sted, eller hvordan fungerer det?

 

Du taster den inn ved start med ditt andre simkort i telefonen men du får hjelp av telenor til dette..

 

Burde jeg dra til en telenor forhandler og be de gjøre det?

 

Nei du bare ringer kundeservice så gir de deg trinn for trinn hva du må gjøre (veldig enkelt)

Lenke til kommentar

Du kan spørre om hjelp hos en forhandler dersom du synes det er vanskelig, men det er fullt mulig å gjøre selv. Hvis du ringer Telenor og ber om operatørlåskoden får du samtidig veiledning til hvordan den skal låses opp. Har låst opp flere titalls telefoner selv og kun støtt på ett problem (tror det dreide seg om en garantisak, telenor brukte ihvertfall en uke eller to på å rette det).

Lenke til kommentar

Er på jakt etter ny telefon, er det Samsung I5700 Galaxy Spica dere diskuter?

 

http://www.amobil.no/artikler/samsung_i5700_galaxy_spica/74631

 

Ser den har litt dårlig lyd på samtaler, noen som har merket dette?

 

Uansett tror jeg at jeg går for den i morgen!

 

Det er den vi diskuterer ja, jeg har ikke merket noe dårlig lyd jeg bruker

speaker veldig mye og denne har vært strålende også der.

 

Tips billigst hos Elprice uten abn 1599,- men de har få igjen..

 

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=42178&cid=6637

Lenke til kommentar

Det er den vi diskuterer ja, jeg har ikke merket noe dårlig lyd jeg bruker

speaker veldig mye og denne har vært strålende også der.

 

Tips billigst hos Elprice uten abn 1599,- men de har få igjen..

 

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=42178&cid=6637

Takker for svar og tips på pris.

 

Men fant den på Elkjøp Tiller i dag til 50 øre med Djuice abn. til 175 kr/mnd med 45 øre i ringetid.

 

Så stikker nok og henter en i morgen tidlig :)

 

Edit:

Den elpricemobilen ser da litt aktuell ut likevel.

 

Den til 1599 har TL i benevnelsen, hva betyr det?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Hvorfor vil du betale 12*175 = 2100 kr for den når du kan få den for under 1300?

Du finner nok garantert et minst like bra abonnement uten mnd.avgift.

 

edit: Kan tippe at TL betyr "Telenor Låst" (grammatisk korrekt "Telenorlåst"). Det blir egentlig gjetning. Det er relevant når den selges uten binding, for Telenor sin ordning med gratis opplåskode gjelder bare hvis mobilen er bundet til et abonnement. Kjøper du en låst telefon uten binding, er den låst i ett år med mindre du kjøper opplåskoden.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...