Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Hei beklager sent svar! På hviledagene prøver jeg å holde karb litt nede og fett litt opp. Oppskriften du kommer med er veldig bra næringsmessig (utenom rømmen). Et annet måltid kan være Laks med agurk i lake, kesam og et par poteter. Cottage cheese og mager kesam går det også mye av på hviledagene. Minimalt med karb, masse protein. Blander inn litt syltetøy uten sukker! Utrolig godt som kveldsmåltid på hviledagen for eksempel!

 

Noen gode oppskrifter eller forslag til digge ting? Tenker at PF hviledager blir en lett utgave av PSMF, så jeg har en del erfaring der, men det blir litt mye kylling med tomatsaus/buljong og sjampinjong, løk, broccoli, blomkål og denslags, samt CC + noe smak til kvelds. Har liksom ikke økonomi til å gafle i meg et kilo roastbeef hver dag som Martin gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei beklager sent svar! På hviledagene prøver jeg å holde karb litt nede og fett litt opp. Oppskriften du kommer med er veldig bra næringsmessig (utenom rømmen). Et annet måltid kan være Laks med agurk i lake, kesam og et par poteter. Cottage cheese og mager kesam går det også mye av på hviledagene. Minimalt med karb, masse protein. Blander inn litt syltetøy uten sukker! Utrolig godt som kveldsmåltid på hviledagen for eksempel!

 

Noen gode oppskrifter eller forslag til digge ting? Tenker at PF hviledager blir en lett utgave av PSMF, så jeg har en del erfaring der, men det blir litt mye kylling med tomatsaus/buljong og sjampinjong, løk, broccoli, blomkål og denslags, samt CC + noe smak til kvelds. Har liksom ikke økonomi til å gafle i meg et kilo roastbeef hver dag som Martin gjør.

 

Hehe Martin har tydelig nok penger/pritorerer maten høyt, matprisene er jo også bra i Sverige. Blir nok mer penger når boken endelig kommer ;)

 

Kjører det selv også veldi lettvint! Om jeg trenger oppskrifter sjekker jeg kolozzeum forumet (er en egen tråd der kalt "leangains måltider". Check it out :w00t:

Har du tenkt å kjøre leangains framover?

Endret av darkducks
Lenke til kommentar

LOL?

 

Jeg ble selveid her nå, som du har skrevet i treningstråden så harjeg ikke trodd at du har hatt fremgang... Men her... :thumbup:

 

Corey, du har bra form BRO!

 

Kan ikke huske å ha hatt en slik diskusjon med deg, men jeg glemmer vel fort ;) Takk for komplimentet :)

 

Zeph:

 

Første bilde er fra juni ifjor, det andre fra mandag eller tirsdag denne uken.

Lenke til kommentar

Takketakk alle sammen! Setter veldig pris på tilbakemeldingene :) Veldig motiverende.

 

Discipline: målet mitt er 85 kg. Med tanke på at jeg har greid 9 kg på 1 år har jeg nok masse arbeid foran meg.

 

Doof: Aaaah, ja di innleggene. Jeg har vært stuck noen ganger i forhold til fremgang på benk osv. Men takket være gode råd så har jeg kommet meg videre!

Lenke til kommentar

Takker! Mest fornøyd med bryst egentlig, men det er vel fordi fettprosent skjuler eventuell muskelvekst. Men kommer vel til å fortsette kostholdet omtreeent som jeg gjør per idag med et lite overskudd alle dager, derav minst 2g protein per kg kroppsvekt. Men må gjøre noe med karbohydrat-inntaket. Merker jeg blir oppblåst de dagene med et høyt inntak av karbo. Om det faktisk er det som er grunnen er jeg jo ikke 100% sikker på, men virker som en sammenheng.

Lenke til kommentar

Min progresjon på 2 år (minus 8 dager)

 

Bilde 1: 01.06.2008 - litt under 75 kg

Bilde 2: 29.06.2008 - litt under 80 kg

Bilde 3: 18.11.2008 - 84 kg

Bilde 4: 22.05.2010 - 93 kg

 

Klikkbar:

 

post-128155-1274551356,7378_thumb.jpg

 

Jeg har hatt rundt 7 uker øvelse totalt det siste året (3 uker opptak, 2 uker infanteriøvelse og 2 uker vinterøvelse med relativt lite mat og MYE aktivitet). Dette er egentlig veldig lite felt til sammenlignet med mange andre militære avdelinger, men det har gitt noen kraftige nedturer styrke- og massemessig. Uansett, vekten og styrken har krøpet opp i det lange løp så jeg fortsetter å pusle videre.

Legger til enda et bilde i serien.

 

Bilde 5: 02.05.2011, altså 12 måneder mellom bilde 4 og 5. Rygg, skuldre og nakke har vokst greit, men vekta er bare litt høyere, så jeg tror jeg har mistet noe fett i prosessen. Jeg kunne ha tatt et nytt bilde nå, men jeg tror ikke jeg er så mye større nå da mye av året ble brukt for å vinne tilbake 12 tapte kilo etter enda en øvelse.

 

post-128155-0-42886800-1313074902_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takk folkens :) Jeg føler det er viktig å ta bilder med jevne mellomrom. Løftene er greie, man merker fort når man løfter mer på trening og ser tilbake i loggen, men forskjellen visuelt sett virker ofte fraværende, og da er det greit å ta bilder for å se når man gjorde noe riktig, og når man gjorde noe feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...