Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pen forandring Discipline! hvor høy er du forresten?

Takk :) Jeg er 186 høy. Veide meg i går med klær og noe mat i magen og havnet på 99 kg, så jeg tror morgenvekta bør ligge på rundt 97 kg nå (med kreatin og tilhørende vann i kroppen).

 

Jeg kaster meg på bølgen, altså. Meget gode forbedringer. Nesten litt bruce lee tendenser over de latsene. :)

 

Hvordan ser du ut forfrån, disipline?

Takk :) Jeg kan se om jeg får tatt noen bilder forfra. Jeg har stort sett bare knipset av ryggen, i og med at det er den jeg ikke ser selv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

* Tok bort bildene. Ønsker ikke å ha bilder av meg selv flytende på en åpen diskusjonsside :)

 

Har ikke trent på over en uke nå, så har ikke pump på bildene. Samme gjelder de tatt 23. Juni. Tenker jeg skal begynne å ta bilder rundt hver andre måned for å se fremgangen og legger de like gjerne ut her. Har dessverre gått ned 3-4 kg siden de forrige bildene pga dårlig, uregelmessig kosthold og veldig lite styrketrening. Synes likevel jeg ser en liten fremgang. Er fast bestemt på å ha mye bedre fremgang 2 måneder fra nå!

 

Ønsker kommentarer :)

Endret av medlem-211409
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

vanskelig å se fremgangen da jeg må bla frem og tilbake mellom bildene. men det hele ser litt strammere ut på det ferskeste bildesettet. jeg ser markant at du har jobbet med triceps og sånt på det andre bildet fra toppen. veldig bra! :thumbup:

Takk for svar :)

 

Er enig i at den eneste forskjellen er at jeg ser litt strammere ut på de nyeste bildene, har forhåpentligvis tapt mest fett i det siste. Jeg har egentlig ikke jobbet med triceps mer enn andre. Jeg kjører kun baseøvelser utenom en isolasjonsøvelse for bryst, men jeg er godt fornøyd med tricepsen. Benk og dips sliter mye på triceps!

Lenke til kommentar

 

 

 

Tatt 23. Juni (Her er det originale innlegget mitt. Så det skjedde noe rart da jeg quotet bildene mine)

 

 

 

Tatt i dag tidlig, 13. August.

 

Har ikke trent på over en uke nå, så har ikke pump på bildene. Samme gjelder de tatt 23. Juni. Tenker jeg skal begynne å ta bilder rundt hver andre måned for å se fremgangen og legger de like gjerne ut her. Har dessverre gått ned 3-4 kg siden de forrige bildene pga dårlig, uregelmessig kosthold og veldig lite styrketrening. Synes likevel jeg ser en liten fremgang. Er fast bestemt på å ha mye bedre fremgang 2 måneder fra nå!

 

Ønsker kommentarer :)

 

Har du et lite søkk i brystet eller har du bare så store brystmuskler?

 

Jeg har det selv og vurderer om jeg skal gjøre noe med det

Lenke til kommentar

Har du et lite søkk i brystet eller har du bare så store brystmuskler?

 

Jeg har det selv og vurderer om jeg skal gjøre noe med det

Hvorfor skal du gjøre noe med? Og hvordan skal du gjøre noe med det?

Jeg tror ikke slike søkk kommer av store brystmuskler.

 

Jeg vurderer å gjøre noe med det, siden det er ganske så lett. Er en opereasjon som kalles for Nuss Prosedyre.

Lenke til kommentar

Ah, jeg trodde den skulle sitte inne i 1-3 år. Trodde også man skulle kjenne den like lenge..

Vil det koste deg noe penger å få gjort det da?

 

Den kommer til å sitte inne i 1-3 år. Og så tar de skinna ut.

 

Men jeg tror at siden mitt ikke vil kategoriseres som så veldig dypt, så regner jeg med at det holder med 1 år. Det vil ikke koste meg noe, hvis legene aksepterer å operere det.

 

Men jeg er bare 16 år, så jeg er fortsatt i en ganske god alder for at beinene skal kunne forme seg. Så jeg vil ikke kjenne så veldig med smerter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Har du et lite søkk i brystet eller har du bare så store brystmuskler?

 

Jeg har det selv og vurderer om jeg skal gjøre noe med det

Hva er søkk i brystet? Er det utstikkende bryst? Jeg vet i hvert fall at broren min har utstikkende bryst og dette vet jeg at jeg ikke har.

 

Så vidt jeg vet har jeg normale bryst. Forrige gang jeg la ut bilder fikk jeg kommentarer på at jeg hadde dårlig utviklet brystmuskulatur, så jeg har fokusert mer på bryst de siste to månedene. Kanskje det er brystmuskulaturen som har vokst?

 

Men om du kunne lagt ut en link til et bilde av en som har søkk i brystet eller til en side om diagnosen ville det vært lettere for meg å avgjøre om jeg har dette. Jeg har i hvert fall aldri sett på beinstrukturen min i brystet som noe problem :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Hmm, gikk og så meg i speilet nå.

 

Jeg kan forklare hvordan brystet er: Om jeg tar fingeren midt på magen og fortsetter oppover merker jeg at det går litt innover der magemusklene slutter og brystpartiet begynner. Men det er snakk om maks et par millimeter, så vidt merkbart.

 

Jeg har aldri sett på dette som et problem i hvert fall? Jeg trodde de fleste bryst gikk litt innover. Jaja, jeg skal ikke lage et problem av noe jeg aldri har sett på som et problem før :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...