Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for og slenge inn en spydig kommentar eller noe, men jeg føler at når du lager en slik tråd er det ikke bare for og fortelle om din legning, men også fordi du må få ut noe. Innerst inne føler jeg du skjuler noe som vi andre ikke har fått hørt enda, noe du har gjort.

Dette var noe jeg prøvde å få frem fra trådstarter også, men spørsmålet ble unngått.

 

Jeg sitter igjen med inntrykket at han bare var lei av at samfunnet hadde en såpass barnslig holdning til hele emnet, og ville få litt oppmerksomhet rundt det, få disse som sitter og sier "æsj" til å tenke seg om litt. Ikke alt er så svart/hvitt.

 

Og i så måte har han vel lykkets godt i denne tråden, så får man jo se om han kommer tilbake igjen eller om det tok for mye på å stå frem.

 

Jeg tror de fleste oppegående mennesker vil støtte en som "sliter med" pedofili, så lenge han ikke begår overgrep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Pedofil

Noen kommer sent, si at jeg heter Even og ikke har kommet i puberteten enda.

 

Akkurat som de som liker voksne, så liker pedofile enten gutter, jenter eller begge deler. Jeg liker kun jenter. Uansett ville jeg ikke gjort noe med noen under 16.

Lenke til kommentar
Gjest Pedofil

Går det an å like barn og voksne samtidig? Hva hvis man f.eks. føler seg seksuelt tiltrukket av barn og forelsker seg i dem, men det samme med voksne?

 

Har noen erfaringer med dette, og kan fortelle noe om det? En venn av meg har betrodd seg til meg og tror hun liker barn og voksne. Hun er 16 år.

 

Ja, det mest vanlige er å like begge deler, de færreste er kun pedofil. Jeg er en av de som kun er pedofil, og det er en stor belastning i livet. Dersom vennen din trenger noen i samme situasjon å snakke med, kan jeg være til støtte via e-post om hun ønsker.

De fleste pedofile handlinger ER faktisk begått av "normale" hetrofile mennesker som lever eller har levd i parforhold. Den "enslige skumle pedoen som lusker rundt" er mere sjeldent når det kommer til hvem som begår overgrep her i samfunnet.

 

Det heter ikke "pedofile handlinger". Det heter overgrep mot mindreårige. Bortsett fra det er det du sier korrekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Pedofil

Det blir vel akkuratt som med alle andre mennesker. Jeg skjønner ikke hvorfor du mener at de skal være så ekstremt annerledes.

 

Jeg mener ikke at de skal være så ekstremt annerledes. Jeg lurer bare på hvordan det er å like både voksne og barn? Om det fungerer, og om man får det man trenger fra en voksen partner uten å være ulykkelig? Det må jo være veldig vanskelig, selv om det selvfølgelig er vanskeligere å bare være pedofil.

 

Venninna mi er veldig forvirra, og har lest hele denne tråden. Hun sier at hun ikke vil ha noen å snakke med enda, men jeg råder henne til det. Takk guest_pedofil.

 

Jeg skjønner godt at hun er forvirret, og jeg blir ofte deprimert av tanken på tenåringer som oppdager at de har det sånn. Det er en skam at det ikke finnes noen ungdomsforening for dette som kan hjelpe. Men spør henne gjerne om hun vil ha noen i samme situasjon å snakke med. Jeg kunne tenkt meg å drive et hjelpetilbud for andre.

Lenke til kommentar
Gjest Pedofil

Bedre nå?

Tror du misforstod, han spurte om det skulle gå an å få barn og ha en egen familie selv om man var tiltrukket av barn.

 

Du blir jo ikke tiltrukket av egne barn, som var poenget mitt.

Om du liker barn og voksne ser jeg på som identisk med å bare like voksne. Du finner en du er tiltrukket av, og så funker det ikke, så finner du en ny du er tiltrukket av, de fleste holder seg jo til en person av gangen.

 

Det er også derfor jeg spør om hun egentlig er tiltrukket av voksne, for i så fall tror jeg ikke det hadde vært noen sak.

 

Takk for svar. Du gir meg, og forhåpentligvis henne perspektiv.

 

Likevel, hvis det er noen som leser dette som liker voksne og barn, hadde det vært veldig fint å få høre erfaringer rundt dette.

 

Det første rådet jeg vil gi, uten at jeg kjenner henne så dette blir ganske generelt, er at hun ikke bør definere seg selv som pedofil. Det beste for henne, er om hun kan definere seg som heterofil (hvis hun liker gutter da), og fokusere på gutter på hennes egen alder. Så kan hun se på følelsene for barn som en del av fantasilivet, akkurat som mange andre har fantasier. Det blir lett slik at hun kan havne i et stempel hun ikke trenger, dersom hun definerer seg selv som pedofil. Det er alt for mye sorg, selvforakt og skam knyttet til det. Så mitt råd vil være å se på fantasiene om barn som noe som kommer i tillegg til vanlig heterofili, ikke som "pedofili".

 

Men dette er som sagt helt generelt, og ville vært enklere om jeg kjente henne bedre for å kunne uttale meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Pedofil

 

 

Jeg tror de fleste oppegående mennesker vil støtte en som "sliter med" pedofili, så lenge han ikke begår overgrep.

 

Det tror jeg og! Dette er ikke spesielle mennesker. Dette er søstre,brødre, onkler, fedre, søskenbarn, venner, skolekamerater rundt oss, som av en eller annen grunn fikk annerledes følelser.

Lenke til kommentar
Gjest Pedofil

Hvis en 14 år gammel jente ber deg kjøpe alkohol i bytte for sex, ville du da gjort det?

 

Nei, og begge deler er kriminelt. Pedofili har med førpubertale å gjøre som han over også skriver.

Lenke til kommentar

Hvis en 14 år gammel jente ber deg kjøpe alkohol i bytte for sex, ville du da gjort det?

Dette har ingenting med pedofili å gjøre. Pedofili er om barn, og ikke tenåringer.

 

Oja, men jeg forsto det som at han ikke ville gjort noe med meg,(ikke at jeg vil :ermm:) siden jeg er i puberteten. Så vis en person ikke er i puberteten?

Lenke til kommentar

Gikk selv mine første år på skole da en pedofil lærer var der, noe jeg ikke fikk vite før senere som var ganske ekkelt nå i senere tid, uansett så skal ikke han nevnes men etter å ha fått vite noe sånt så har det jo blitt endel spørsmål.

 

Antar det er litt frem og tilbake men har uansett 2 spørsmål

 

- Hvordan går det med deg sosialt, utdannelse og jobb? Er du en helt vanlig person på guttetur ed kompiser?

 

- Nå vet jeg ikke ossen familie du har men hvordan er det f. eks på julaften? Om det er noen yngre barn i selskapet selvfølgelig

Lenke til kommentar

Meg du spør?

 

Forrige innlegget var i grunn bare hypotetisk tenking rundt rundt issuet, dvs. at det nesten kan virke mer skremmende å pushe alkohol til en 14-åring (rave rundt på byn, ulykker etc.) enn litt gjensidig kroppslig kontakt.

 

Skulle vel lagt til en smilies :D

 

Nå vet jeg ikke ossen familie du har men hvordan er det f. eks på julaften? Om det er noen yngre barn i selskapet selvfølgelig

Sånn rent logsik, kan jeg ikke tenke meg det er noe anderledes pedoer enn hetrofile? dvs. ingen går vel rundt 24/7 og i alle begivenheter/sammnhenger å bare tenker sex?

Lenke til kommentar
- Nå vet jeg ikke ossen familie du har men hvordan er det f. eks på julaften? Om det er noen yngre barn i selskapet selvfølgelig
Det blir litt som å spørre en som er homofil: "Nå vet jeg ikke åssen familie du har men hvordan er det f.eks på juleaften. Om det er noen fettere i selskapet eller andre menn selvfølgelig.". Tviler på pedofile tenner mer på familiemedlemmer enn hetrofile og homofile for å være ærlig, med andre ord lite trolig.
Lenke til kommentar

Jeg leste de 7 første sidene, og så ikke at noen hadde spurt om dette.

I teorien kan du tenne på jenter som er i puberteten også? For når de er i grenseland, så kan ikke du vite om de er i puberteten, eller ikke?

Lenke til kommentar
Gjest Pedofil

Hvis en 14 år gammel jente ber deg kjøpe alkohol i bytte for sex, ville du da gjort det?

Dette har ingenting med pedofili å gjøre. Pedofili er om barn, og ikke tenåringer.

 

Oja, men jeg forsto det som at han ikke ville gjort noe med meg,(ikke at jeg vil :ermm:) siden jeg er i puberteten. Så vis en person ikke er i puberteten?

 

Pedofili betyr jo å like barn før puberteten. Men jeg ville ikke gjort det likevel fordi barn kan ta skade av det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...