rooney1304 Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 (endret) ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆæææææææææææ, hvorfor virker ikke steam !?!?!? :S Endret 7. mai 2010 av rooney1304
SHHHKSHHHK Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 (endret) WHÆÆÆÆH! DU HAR FÅTT VIRUS!!!!!!!!! :0 Fra spøk til alvor, du burde gi flere detaljer om problemet hvis du forventer en løsning. Endret 7. mai 2010 av Dermuszdel
rooney1304 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Skrevet 7. mai 2010 (endret) åja, hehe x) trodde feilen var overalt my mistake. dette er feilen: skal starte steam og da står det: steam - oppdaterer - 0% ferdig steam er for øyeblikket ikke tilgjengelig, prøv igjen senere. Noen som vet noe ? seriøst ingen andre som har, eller har hatt samme problemet :'( ? Endret 8. mai 2010 av Alastor
Griffin Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 seriøst ingen andre som har, eller har hatt samme problemet :'( ? Helt seriøst... har vært slik hele kveld. Trodde det skulle være mulig å spille offline...men. En må vel revurdere om en kan handle fra Steam...
H80 Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Det er ikke noe problem med Steam hos meg. Du må gå i deg selv.
Alkjeks Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Jeg hadde samme problem for noen dager siden. Jeg prøvde igjen noen timer senere, og da klarte den å oppdatere.
rooney1304 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Skrevet 7. mai 2010 åjadda, nå har den klart å oppdatere serru. Men nå er plutselig steam-serverne for opptatte til å klare å installere cod mw2 multiplayer cheers!
rooney1304 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Skrevet 7. mai 2010 HAR LEST NOE OM AT DET ER MYE TRAFIKK, kan dette stemme?
vikingkylling Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Hadde et lignende problem med Saint's Row 2. Steam var ikke tilgjengelig, så jeg fikk ikke spilt. Jeg ventet bare noen minutter til det var mindre trafikk, så ordnet det seg.
fillip009 Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Har du tenkt på og kansje av instalere steam og instalere det på nytt. Bare en tanke
Mr. A Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 (endret) Trodde det skulle være mulig å spille offline...men. Vil bare understreke at etter det jeg har å erfare så funker ikke steam offline, har fått til å spille 1 gang offline i løpet av mine over 5 år med steam. Resten av gangene står det enten bare at steam allerede er åpnet og at jeg må lukke bla bla bla, og andre ganger begynner den å oppdatere steam, selv når jeg har koblet til i frakoblet modus Endret 8. mai 2010 av Mr. A
rooney1304 Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Skrevet 8. mai 2010 Har du tenkt på og kansje av instalere steam og instalere det på nytt. Bare en tanke Var vel så og si det første jeg gjorde. og etter det fikk jeg updaten til å funke. men jeg får ikke installert cod mw2 multiplayer fordi det er for mye trafikk. har hørt det er sånn gratis-helg for de som vil prøve spillet. Men det er jo helt tåpelig at de får spille framfor de som har kjøpt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå