Gå til innhold

Hva er galt med Avenged Sevenfold?


Pubé

Anbefalte innlegg

FYI, megadeth og motorhead er det værste.

Sykt dårlige møkkabråkete drittband, menmen. Om du liker mer heavy og grusom musikk.

 

Alle som har noe imot a7x her, virker som elsker band som folk med litt lengre hår, gjerne iron maiden skjorter o.l hører på. >.< A7x er jo kattepus iforhold til det bråket.

 

Morsomt at du bruker ordet "kattepus". De fleste som har begrunnet hva de ikke liker med Avenged Sevenfold har brukt ordet "pusete". Det er for tamt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, skulle vel delt det mer opp og sagt at hver bit og instrument av bandets musikk suger. Hadde det vært mer diskusjon?

 

Såklart så gjør den det for meg?

Han sa jeg likte dårlig musikk, men for meg er det motsatt. Han liker dårlig musikk. Ser ikke forskjellen.

Lenke til kommentar

Det er ingen forskjell i det hele tatt. Dessverre tror jeg at diskusjon.no kommer til å flame deg til nordpolen og tilbake bare fordi du liker "mainstream" musikk. Forumdyr flest liker ikke det.

 

Jeg liker ikke Avenged Sevenfold heller, men jeg ser ingen grunn til å vase rundt å bable dritt om dem. Hver sin smak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager, men det er du som liker rævva musikk.

At du tror din mening betyr mer enn min er ufattelig.

Bandene jeg nevnte har legendestatus pga alt de har tilført metallsjangeren. At du ikke liker stilen deres er en ting, men å kalle det for "rævva musikk" viser bare uvitenhet og ignoranse.

 

Beklager, skulle vel delt det mer opp og sagt at hver bit og instrument av bandets musikk suger. Hadde det vært mer diskusjon?

Vel, ja? Ingen med en spiseskje kunnskap ville respektert deg for det, men det ville i det minste skapt debatt.

 

Såklart så gjør den det for meg?

Han sa jeg likte dårlig musikk, men for meg er det motsatt. Han liker dårlig musikk. Ser ikke forskjellen.

Det er en grunn til at gjennomsnittsalderen til A-shitfold og tilsvarende band er såpass lav som den er. Musikken deres blir som å kombinere "barnemusikken" alle likte da de var små, men ett og annet dårlig metallriff. Mao får du lettspillt, ukomplisert og barnevennlig kiddymetall som alle vokser av seg før eller siden. Slik er det ikke med bandene jeg nevnte. Drar du på en Motorheadkonsert finner du mennesker i alle aldere, folk som har fulgt bandet siden 80tallet og fortsatt hører på det i dag. Eller unge folk som nettopp har fått blod på tann. Slikt definerer god musikk og gode band. Ikke en gjeng 14åringer med mascara og hjemmefarget hår.

 

Det er ingen forskjell i det hele tatt. Dessverre tror jeg at diskusjon.no kommer til å flame deg til nordpolen og tilbake bare fordi du liker "mainstream" musikk. Forumdyr flest liker ikke det.

Mye bullshit der ja. Maiden er nesten så mainstream som du får det innen metall, likevel er de veldig populære her på forumet - som i resten av verden. Heldigvis virker det som om mange her inne har en viss peiling på kvalitet. Det er denne peiling som gjør at de ikke liker søppel.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Mine "shortcomings"?

 

Du sitter for mye foran pcen.

At du ikke vet hva shortcomings betyr har da lite med livet mitt å gjøre. Lær deg engelsk gutt, det er ett ganske så vanlig uttrykk.

Selv om du er pretensiøs og har mindre viten om musikk og musikkhistorie enn en 63år gammel mattelærer skal jeg være grei og hjelpe deg litt på vei:

Shortcoming: A deficiency; a flaw.

 

Forstår du hva "shortcoming" betyr nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...