Gå til innhold

Hva er galt med Avenged Sevenfold?


Pubé

Anbefalte innlegg

Jeg elsker Avenged Sevenfold, musikken de lager er helt perfekt etter MIN smak. Jeg liker ikke masse skriking, og pop musikk blir for pysete og kjedelig, så den lille blandingen som noen her mener de har, og som noen her mener er piss, er perfekt for min del :)

 

Jeg syns også at stemmen til Shadows er helt fantastisk rå! Spesielt etter han begynte å synge mer istedenfor å skrike. Har hørt bittelitt på Iron Maiden nå, og jeg må si at jeg syns Shadows synger bedre. (Betyr ikke at jeg syns Iron Maiden er dårlig, liker bare A7X bedre...)

Jeg digger også trommespillingen til The Rev (utrolig synd at han er død), han er helt rå på trommene syns jeg. Spiller trommer selv og han er et av de største idolene mine.

 

At folk syns de ser ut som emoer eller noe sånt, driter jeg en lang i. Jeg syns de er kule, og det er mitt favorittband :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller trommer sjølv og kan ikkje sei meg enig at The Rev er noko betre enn andre på trommer, alt eg høyrer i sangane er ting eg har spilt sjølv i forskjellige samanhengar, det verkar ikkje som om han har noko nytt å kome med, kort sagt kjedelig.

Eg har høyrt gjennom ein del av sangane deira slik at eg skal kunne vere objektiv her i tråden og eg må sei at eg synast musikken blir dårlegare og dårlegare desto meir eg høyrer. Linni Meister på vokal hadde ikkje gjort bandet noko dårlegare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er MIN mening, skal jeg begynne å le av at du synes Bruce Dickinson er bedre en M. Shadows, og kanskje kalle han Brus Drittinson?

 

Greit at du ikke liker Avenged Sevenfold, men ikke vær så usaklig og skriv en seriøs kommentar.

Istedefor å le, skriv heller hvorfor du syns han er bedre. Kanskje åpenbart for deg, men definitivt ikke åpenbart for meg. Og ikke kom med noen "det er fordi det ER sånn" kommentar.

 

Jeg sa aldri at The Rev var bedre enn noen andre på trommer, jeg sa at jeg digget trommespillingen hans, og at han var rå på trommer, det finnes mange utrolig gode trommiser der ute ;)

Endret av andi_c
Lenke til kommentar

Jeg sa aldri at The Rev var bedre enn noen andre på trommer, jeg sa at jeg digget trommespillingen hans, og at han var rå på trommer, det finnes mange utrolig gode trommiser der ute ;)

Etter den logikken kan eg forstå at du likar A7X. Trommestilen hans er utbrukt, tam og kjedelig, ikkje fordi eg synast det, men fordi den er det.

Lenke til kommentar

Jeg er fan av det mange her ville kalt pusemetal(bfmv, all that remains og sånt) men jeg greier ikke like a7x. Produksjonen er helt på trynet(selv på de nye albumene), er liksom ikke nok power i det. Skrikinga til Matt er også ganske dårlig, selvom han ikke gjør det nå lenger. Sangene er ikke tunge nok og heller ikke catchy.

Lenke til kommentar

Herregud, hypen rundt trommisen i Avenged Sevenfold er like ille som hypen rundt Michael Jackson. Med en gang han dør innser alle fjortissene hvor mye de "digger" han. Jeg hørte nettopp "Afterlife" for å høre om han faktisk var så god som alle skal ha det til, og det var han overhodet ikke. Det var ikke akkurat dårlig trommespilling, men folk som går helt "verdens bsete tromis!11" aner ikke hva de snakker om, obviously. Sikter forsåvidt ikke til noen på forumet nå.

Lenke til kommentar

Herregud, hypen rundt trommisen i Avenged Sevenfold er like ille som hypen rundt Michael Jackson. Med en gang han dør innser alle fjortissene hvor mye de "digger" han. Jeg hørte nettopp "Afterlife" for å høre om han faktisk var så god som alle skal ha det til, og det var han overhodet ikke. Det var ikke akkurat dårlig trommespilling, men folk som går helt "verdens bsete tromis!11" aner ikke hva de snakker om, obviously. Sikter forsåvidt ikke til noen på forumet nå.

 

Å høre en sang, for så å avgjøre om han er en flink trommis går ikke. Dessuten så håper jeg at folk her vet at en trommis sin jobb ikke er å showe off sine kjempeskills under hver eneste sang som de spiller i et band.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=9rP64XW4ECM&annotation_id=annotation_327039&feature=iv

http://www.youtube.com/watch?v=zF8nb8fWNf4

 

Den beste sangen de har produsert :love:

 

Litt tøff måte den ble lagd på og da ^^

 

Og jeg ble ikke fan av Avenged, fordi alle jeg kjente hørte på det, eller for å passe inn ett eller annet sted.

 

Oppdaget dem via spotify :new_woot:

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Herregud, hypen rundt trommisen i Avenged Sevenfold er like ille som hypen rundt Michael Jackson. Med en gang han dør innser alle fjortissene hvor mye de "digger" han. Jeg hørte nettopp "Afterlife" for å høre om han faktisk var så god som alle skal ha det til, og det var han overhodet ikke. Det var ikke akkurat dårlig trommespilling, men folk som går helt "verdens bsete tromis!11" aner ikke hva de snakker om, obviously. Sikter forsåvidt ikke til noen på forumet nå.

 

Å høre en sang, for så å avgjøre om han er en flink trommis går ikke. Dessuten så håper jeg at folk her vet at en trommis sin jobb ikke er å showe off sine kjempeskills under hver eneste sang som de spiller i et band.

Det går til ein viss grad, du får eit førsteinntrykk, eg har høyrt gjennom ein del sangar og kjem til same konklusjon.

 

Du kan samanlikne med nokre trommisar som faktisk veit kva dei gjer:

 

Tomas Haake

Mike Portnoy

Tony Royster Jr

Jeff Porcaro

Steve Gadd

Martin Lopez

Chris Adler

Buddy Rich

Endret av HValder
Lenke til kommentar

En preview av den nye singelen "Nightmare" er ute! :w00t:

 

*bortevekk*

 

Nothing stops the madness turning haunting yearning pull the trigger

You should've known

The price of evil

It hurts to know

That you belong here

Yeah

Ooooh

It's your f*****g nightmare

While your nightmare comes to life

 

EDIT: Feil i sang teksten.

 

 

 

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Du syns det var kjedelig, jeg syns det var rått!

 

Og til HValder, du skriver opp en liste med fantastisk flinke trommiser, som du syns er flinkere enn The Rev (Noen av disse ER nok flinkere enn The Rev og). Jeg, personlig tror The Rev kunne ha spilt mye av det som disse trommisene spiller. Men, jeg liker han, og liker det han spiller, uansett om du syns det er utdatert og kjedelig eller ikke :) (må og si at jeg syns det blir litt feil å sammenligne en trommis som Steve Gadd med The Rev...)

 

Og å skrive at The Rev ikke vet hva han holder på med, syns jeg definitivt blir feil.

Endret av andi_c
Lenke til kommentar

Få høyre eit eksempel på kva The Rev kan, så kan eg vurdere om utsagnet ditt stemmer.

 

Eg kan også spele mykje av det trommisane eg lista opp spelar, men eg kan på langt nær spele alt og hvertfall ikkje komponere det. Det handlar ikkje om teknikk eller kven som kan spele tyngst eller raskast, men om driv, groove, komposisjon osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...