Gå til innhold

Hva er galt med Avenged Sevenfold?


Pubé

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du syns det var kjedelig, jeg syns det var rått!

Du liker Avenged Sevenfold, jeg liker kreativitet.

 

...og legger til Chris Pennie (The Dillinger Escape Plan/Coheed and Cambria) til HValder's liste over trommiser som er bedre enn The Ræv.

 

Finnes kanskje bedre trommiser enn the Rev (RiP), men han var Genial!! Og om du ikke syns han er god på trommer så kan du umulig ha hørt etter.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg elsker Avenged Sevenfold, musikken de lager er helt perfekt etter MIN smak. Jeg liker ikke masse skriking, og pop musikk blir for pysete og kjedelig, så den lille blandingen som noen her mener de har, og som noen her mener er piss, er perfekt for min del :)

 

Jeg syns også at stemmen til Shadows er helt fantastisk rå! Spesielt etter han begynte å synge mer istedenfor å skrike. Har hørt bittelitt på Iron Maiden nå, og jeg må si at jeg syns Shadows synger bedre. (Betyr ikke at jeg syns Iron Maiden er dårlig, liker bare A7X bedre...)

Jeg digger også trommespillingen til The Rev (utrolig synd at han er død), han er helt rå på trommene syns jeg. Spiller trommer selv og han er et av de største idolene mine.

 

At folk syns de ser ut som emoer eller noe sånt, driter jeg en lang i. Jeg syns de er kule, og det er mitt favorittband :)

 

Så sykt enig! A7X <3

 

...og til alle som sier de er et emo-band, dobbelsjekk definisjonen av ordet "emo".. Er noe misbrukt syns jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes kanskje bedre trommiser enn the Rev (RiP), men han var Genial!! Og om du ikke syns han er god på trommer så kan du umulig ha hørt etter.. ;)

Jeg har hørt samtlige album av Avenged Sevenfold, og vil ikke si at trommespillingen er noe spesielt, sett fra et teknisk synspunkt.

Og min "kompetanse" om dette, kommer fra 10 års erfaring med tromming selv.

Så jeg har hørt etter, men det falt ikke i smak hos meg.

Lenke til kommentar

Finnes kanskje bedre trommiser enn the Rev (RiP), men han var Genial!! Og om du ikke syns han er god på trommer så kan du umulig ha hørt etter.. ;)

Jeg har hørt samtlige album av Avenged Sevenfold, og vil ikke si at trommespillingen er noe spesielt, sett fra et teknisk synspunkt.

Og min "kompetanse" om dette, kommer fra 10 års erfaring med tromming selv.

Så jeg har hørt etter, men det falt ikke i smak hos meg.

 

Alle har vel hver sin smak og forskjellige meninger om hva som er bra og ikke.. Jeg syns spillingen hans er bra.. ;) Mulig den ikke faller i smak hos alle nei, men vi kan vel vært enige om at det ikke er dårlig det han gjør! Kanskje ikke ekspert på området med trommer, men kan a høre forskjell på elendig, brukbar og god...

Lenke til kommentar

Hehe, kan innrømme at jeg har hørt noe bedre, men har også hørt veldig mye verre... Så vil si den er hakket mer enn brukbar.. =P

Hørte forresten en sang av the dillinger escape plan. Hørtes slettes ikke verst ut ;) Får høre litt mer etterhvert.. Vanskelig å si helt hva jeg syns etter bare en sang.. =P

Lenke til kommentar

Ang diskusjonen om The Rev. I tillegg til Thomas Haake, Mike P osv er jo Travis Orbin en trommis som viser at han virkelig vet hva han driver med:

 

 

 

 

Ang A7X. Jeg er ikke noe stor fan. Hører så og si aldri på dem. Ser også at det er folk i tråden her som mener det ikke er metal, og de tar jo grundig feil. Selv om de ikke spiller tr00 blackmetal er de fortsatt et metalband.

Lenke til kommentar

Personlig synest jeg Avenged Sevenfold har utrolig god musikk, både variert, rå og har kult image. Har lest denne tråden nå, og ser at folk er prinsipielt imot A7X, noen fordi de på de første album hadde emo'ish image, samt at musikken var "dårlig", men det er en grunn til at de har tatt en såpass drastisk endring, og de fremfører aldri lengre sangene fra de tidligste albumene live. Om det er noen gamle hiter som "unholy confessions" så har de gått over til synging der det vanligvis screames, for de faktisk ikke er stolte av den tidligste musikken de produserte.

Derfor blir det for dumt å høre det tidligste av dem for å så kalle bandet for emo og dårlig.

 

I tillegg har avenged sevenfold på de to siste albumene fått store awards som "Album of the year" av Kerrang samt at de har fått mange nominasjoner for "Best Band", "Best Live Band". På Ultimate-Guitar er de rangert som nr 2 av tiårets beste band.

 

De er ikke Black Metal, men det betyr ikke at de ikke er metal.

Lenke til kommentar

avenged sevenfold er bare ikke intressant og greier fordi det er ikke noe nyskapende og kreativt i sangene deres, det er bare den samma amerkianske dritten som er kasta inn i en blender og tømt ut over ei cdplate mens de kaster på en slitsom køntri lignende vokal.

 

og at avenged sevenfold har en über trommis er utenfor min fatteevne, han spiller jo bare "the regular shit" kisen spiller ikke en gang noe som er krevende. det er enkelt og greit resirkulert amerikansk metal slik som mesteparten av amerikansk metal er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...