Gå til innhold

Hva er galt med Avenged Sevenfold?


Pubé

Anbefalte innlegg

Tror det ligger mange band som bare venter på å bli oppdaget av meg :new_woot:

 

Men Avenged er foreløpig favoritten ^^

 

 

Anbefaler å sjekke ut Red Jumpsuit Apparatus.. :p

Syns de er geniale!!

 

Oppdaget dem for flere år siden :new_woot:

 

Men de nyeste albumet ble litt for soft, iforhold til det første. Feks sangene Justify, Grim Goodbye og False Pretense.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det ligger mange band som bare venter på å bli oppdaget av meg :new_woot:

 

Men Avenged er foreløpig favoritten ^^

 

 

Anbefaler å sjekke ut Red Jumpsuit Apparatus.. :p

Syns de er geniale!!

 

Oppdaget dem for flere år siden :new_woot:

 

Men de nyeste albumet ble litt for soft, iforhold til det første. Feks sangene Justify, Grim Goodbye og False Pretense.

 

Egentlig litt enig der.. Men jeg syns det er en tendens alle band har for tiden.. De blir softere og mer pusete etterhvert.. Starter som råbra band, men etter et par album blir de som små pusekatter.. Bah... Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar

Siden ingen har kommet med eksempler på kvifor The Rev er ein genial trommis går eg utifrå at dykk har innsett at dykk tar feil.

 

Du får tenke hva du selv vil om the Rev.. Liker man A7X så liker man A7X, og da liker man the Rev også.. Om du ikke gjør det så syns jeg egentlig bare synd på deg for du går glipp av noe som i mine ører høres utrolig bra ut! ;)

Lenke til kommentar

Siden ingen har kommet med eksempler på kvifor The Rev er ein genial trommis går eg utifrå at dykk har innsett at dykk tar feil.

 

Jeg har andre ting å gjøre enn å sitte å finne eksempler på The Rev en fredagskveld. Når jeg kommer hjem senere skal jeg finne eksempler JEG syns er bra, så får du dømme som du selv vil. Tviler på at kommer til å tenke noe annet en det du allerede gjør, virker som om du allerede har bestemt deg.

Lenke til kommentar

avenged sevenfold er en av verdens beste band innen den sjangeren din spiller. Er vel kanskje sjangeren som heller er problemet for mange her... eller?

Kjem ann på kva du meinar med 'sjangeren', hvis du siktar til emo-metal skulle vel den betegnelsen tilsi at det er dritt (?)

Bandet kan karakteriserast som metalcore/metal/hard rock, påstår du at A7X er eit av dei betre metalbanda?

Lenke til kommentar

Her har du noen sanger som viser litt forskjellig av The Rev, sanger som jeg liker trommespillingen i. Om du ikke syns det er bra, javel. Jeg syns det er bra, det er det som teller hos meg.

 

Almost Easy

Beast and the Harlot

I wont see you tonight, part 2

Unbound

 

Til dere som liker vokalen til The Rev, sjekk ut Pinkly Smooth :)

Takk, eg er fullt i stand til å søke etter 'Avenged Sevenfold' på youtube, det eg ville høyre var ein sang der du meinte tromminga var spesielt god eller ein trommesolo/trommeklinikk e.l.

 

Det eg meiner med ein god trommis er verk eg får lyst å lære meg, skulle ønske eg kunne spille eller at eg hadde så god driv/groove, ikkje sangar der eg kan finne notane i ei av dei gamle trommebøkene mine.

F.eks:

 

Sangar eg investerar tid på å lære meg:

Opeth - Deliverance (del 1) (Del 2)

Lamb Of God - Ruin

 

Sangar eg skulle ønske eg kunne spille/framtidige mål:

Dream theater - Stream of Concieusness (del 1) (del 2)

Meshugga - Bleed

 

Driv/groove:

Buddy Rich

Lenke til kommentar

Barnslig, glattpolert musikk spilt av middelmådige musikere totalt blottet for sjel, som så alt for mye annet som på merkverdig vis når ut til massene. Virker for meg som at de fleste som hører på A7X - som det så fint kalles - har hørt forholdsvis lite annen musikk og gjerne har låst seg fast på detta bandet. Nei, etter min mening bør dere heller sette dere ned og lære dere å sette pris på Grieg, Coltrane, Beatles og Pink Floyd istedet for å kaste bort tid på Sevenfold. Jeg kan forstå at mye av klisse-poppen er populær da det tros alt sitter virkelig profesjonelle folk som har dyp forståelse for hva som er fengende og komponerer mesteparten av låtene, men denne emo/metalcore trenden A7X er en del av stiller jeg meg rett og slett helt uforståelig til. Trur og håper trenden forsvinner, men da kommer det vel gjerne en ny møkkabølge som er enda verre.

Endret av Tremolo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...