Gå til innhold

Handling av klær i Oslo


Anbefalte innlegg

Hey! Kan starte med å introdusere meg selv. Er en gutt på 16 år, ca 1.75 høy. Har noe fett på magen, samt at jeg er kraftig bygd. Magen skal trimmes i sommer! :)

 

Skal til Oslo neste helg på besøk til søskenbarnet mitt. Tenkte da å handle en del klær mens jeg var der. Trust me, i Bodø har de seriøst to aktuelle dongeributikker.

 

Har et budsjett på 3700 kr. Skal i hvertfall ha meg noen sommerlige hvite tøysko.

 

Noen butikker dere har å anbefale, eventuelt klesmerker? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Hvis du ikke har Zara i Bodø kan det være vært å titte innom. Du kan få mye pent på budsjettet ditt, som kanskje blir en smule trangt til S&S hvis du ønsker mange plagg. Hvis ikke snakkes det varmt om house of singles når det kommer til penklær, spesielt skjortemerket Duke(s)?. Jeg skal iallefall en tur dit i morgen eller overimorgen hvis jeg finner koden til mastercardet :p

Lenke til kommentar

Klesstilen min er ganske casual, men må se fint ut.

 

For guds skyld, ikke noe DC eller WeSC. Til nå skal jeg sannsynligvis på Carlings Megastore for å få tak i noen bukser med 30" lengde - noe som IKKE finnes i Bodø.

Lenke til kommentar

Pff. Carlings har da helt greie jeans de. Carlings tar forsåvidt ikke inn under 32" hvis jeg ikke husker feil.

 

Helt greie jeans; ja. Mye for pengene; nei. Han får 2-3 bukser fra Cheap Monday til prisen av en Diesel eller Nudie-bukse fra Carlings, og CM buksen ser 10 ganger bedre ut.

Lenke til kommentar

Har de noe annet enn dresser, skjorter og blazere på house of singles?

 

De har litt piquéskjorter og noe hverdagslig på HoS Outlet som er åpent fredag og lørdag. Ellers har deres vanlig butikk kun dresser og skjorter og House of Ceremony (tror jeg det heter) har smokinger, kjole og hvitt osv.

Lenke til kommentar

Pff. Carlings har da helt greie jeans de. Carlings tar forsåvidt ikke inn under 32" hvis jeg ikke husker feil.

 

Helt greie jeans; ja. Mye for pengene; nei. Han får 2-3 bukser fra Cheap Monday til prisen av en Diesel eller Nudie-bukse fra Carlings, og CM buksen ser 10 ganger bedre ut.

 

Vel. Fortell meg noen flere plasser enn Sole Service der de har CM bukser? :D

Lenke til kommentar

Helt greie jeans; ja. Mye for pengene; nei. Han får 2-3 bukser fra Cheap Monday til prisen av en Diesel eller Nudie-bukse fra Carlings, og CM buksen ser 10 ganger bedre ut.

 

Kroppen min passer ikke til cheap monday. til nå er diesel - darron(?) noe av det som sitter best på meg som har bein som tømmerstokker.

 

 

Edit. Volt har vel en noe cheap monday hvis jeg ikke tar helt feil.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Vel ja, Zara som jeg nevnte ligger blant annet midt i Karl Johan. Ellers er den store H&M butikken i samme gate greit å titte innom for å kjøpe billige forbruksplagg som t-skjorter og annet som ikke gjør noe om blir ødelagt.

 

Hvis ikke nevnte de andre de litt dyrere stedene å handle som S&S Magasin, bogstadvegen o.l.

 

Ellers kan du jo prøve den diesel modellen jeg nevnte. Kan hende den sitter bra på deg også.

Lenke til kommentar

Pff. Carlings har da helt greie jeans de. Carlings tar forsåvidt ikke inn under 32" hvis jeg ikke husker feil.

 

Helt greie jeans; ja. Mye for pengene; nei. Han får 2-3 bukser fra Cheap Monday til prisen av en Diesel eller Nudie-bukse fra Carlings, og CM buksen ser 10 ganger bedre ut.

 

Vel. Fortell meg noen flere plasser enn Sole Service der de har CM bukser? :D

 

Steen & Strøm har vel en egen liten Cheap Monday-avdeling hvertfall.

Lenke til kommentar

^ Freudian Kicks ved Posthallen også. Dødskul butikk som blant annet selger Acne og mye annet gøy. Litt samme type butikk som Sole Service egentlig, men av en eller annen grunn liker jeg FK bedre. :p

 

Edit: Weekday åpner forresten den helgen på Stortorget. Kan være verdt å ta en tur innom.

Endret av Pludderhose
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...