Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

edit: om jeg reinstallerer spillet stopper det på 99.9% hver gang.

om jeg sletter patcher etc jobber den frem til LoLlauncher.exe(tror jeg den heter), og får feilmld hver gang på den fila.

 

Kan du gjenskape feilmeldingen og poste et screenshot av den?

 

Har du forøvring ventet lenge nok når innstalleringen kommer til 99.9%? Det kan ta litt tid før den blir ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan du gjenskape feilmeldingen og poste et screenshot av den?

 

Har du forøvring ventet lenge nok når innstalleringen kommer til 99.9%? Det kan ta litt tid før den blir ferdig.

det stopper på 99.9%.

 

"UPDATE FAILED!

 

Unspecified error occured. please check the logs for more info"

jeg kan uploade loggen om noen kan si meg hvor jeg kan uploade den.

Lenke til kommentar

det stopper på 99.9%.

 

"UPDATE FAILED!

 

Unspecified error occured. please check the logs for more info"

 

Har du prøvd å innstallere LoL på en annen partisjon?

Og gjelder dette en reinstallasjon, eller patching?

 

Jeg prøve å google problemet, og det var mange som har det samme problemet, men konkrete løsninger var det heller dårlig med - var foreslått å restarte PCen, modemet, mulig firewall blokkering osv.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

2 uker fra Bronze til Gold:

Bestemte meg og kjøre i gang Ranked etter 1 år med draft 2 ganger på 2 forskjellige servere har jeg klart 300/255 =Høy Gold/Lav Plat og 310/300 wins = Gold. Så tenkte jeg skulle prøve meg i ranked.

 

Bronze II
Gikk 3-7 de første 10 placement matchene, 2 afk,fant ut fort at jeg ikke kunne spille support med folk som ikke hadde et konsept om hvordan man skulle spille så det ble Bronze II.

 

I Bronze så springer alle etter hverandre uansett hvor det skulle være CoD Deathmatch style, cs eksistere ikke, folk bare vil sloss hele tiden. Vanskelig og finne en god adc som skjønner konseptet om cs/lane matchup. Føler at det er et kappløp om hvem som blir fed først i lane som vinner kampen. Spilte mer Top enn support for å komme meg ut.

 

Silver league counterpick heavens or hell?

Alle counterpicker hverandre med lite suksess. cs er enda lavt, vi snakker så lite som 30-50 per 10 min. Hver kamp føles som man kan vinne, ved å være snill og si ting som ``its fine, that happens sometimes``, ``we will get them next time`` enda når vi taper lane 2-0/3-0 så vinner vi team fights eller mindre kamper. Det finnes mye mid game feil som man kan ta utnytte av siden spillerene ikke blir fed like fort. midgame/lategame har mer spilletid enn bronze.

 

11 Match Winstreak
Hoppet fra Silver V promos til III og fra III til I på 1 dag. Fortsetter og utspille ligaen med support samt opprettholde en høy moral innen laget enda om man taper noen scrims.
Silver I promo: Forskjellen mellom Silver og Silver promos er svært stort, spiller mot Gold II og III og alt går mye fortere føles det ut som, rotasjonene vises for første gang der top kommer mid med jungler, mid og jungle kommer bot osv osv.

 

Gold V
Klarte Silver I Promos etter 3 forsøk. 51 wins 36 losses = 58.62% win ratio
Champions som jeg spilte:
Kassadin 1/0 = 100% win ratio Plz ban me more.
Leona: 13/5 = 72%
Sona: 11/4 = 73%
Nami: 6/4 = 60%
Caitlyn: 3/2 = 60%
Renekton: 9/7 = 56%
lulu = 5/5 = 50%
Ahri: 2/3 = 40%
Pantheon: 2/4 = 33%
Riven/Thresh/Alistar 0/1 = 0%

 

Brukte rundt 2 dager på 10 placement matches, 5 dager i bronze II og I, 2 dager på silver V til I og 5 dager i silver I og promos.

Kommentarer om Champs som jeg spilte:

Følte at Leona faller av rundt høy silver/gold, kommer anpå team comp selvfølgelig, ettersom shen/TF + agressive jungler begynte og komme i bilde så velger jeg heller sona med corki enn leona som jeg brukte i lavere divisjoner. Har helt sikkert mer med spille stilen min men gikk fra 92% til 72% kun i silver. Sona gikk fra 53% til 73% i silver.

Med sona/leona/nami/lulu kan jeg carrye, alle andre rollene utenom renekton tok jeg bare fordi jeg måtte og ble carryed av laget pågrunn av det. Valgte svært skjeldent top eller mid over support. Følte ikke at top var vanskelig med renekton men hadde problemer med potensiale til og carrye med renekton i lavere divisjoner ettersom det var et løp om hvem som kunne bli fed først og mest.

 

Tips til Neste sesong:

Neste sesong har jeg som mål å nå Plat/Diamond.

Skal bli mer streng på meg selv når det kommer til dodgeing ved dårlig team comp feks: Singed support og roller jeg ikke får, Har ingen problemer med å dodge, fikk flere divisjons hopp pågrunn av det. Prøvde å være snill mange ganger med å gi bort support rollen som jeg i ettertid angret hvis de var premade bot.

 

Profil: http://www.lolking.net/summoner/euw/38301962#profile

Endret av nipton
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Meninger om Zed etter den nye patchen? Har selv mainet Zed, startet rett før han kom til permaban stadiet (mao. rett før alle begynte å spille ham) og har 75 % winrate i ranked med ham. Har ikke fått spilt mye LoL de siste to månedene og nokså lite etter den siste patchen nå.

 

Fikk spilt ett game med ham og har litt blandede følelser om endringene. Likte endringene de gjorde på ulten, da det nå krever mer skill og at man faktisk er nødt til å bruke W for å oppnå samme damage output som tidligere. Det jeg derimot ikke likte var endringen på Wen hans. Føles utrolig treg og sloppy, nesten som om du spiller på 300 i ping. Jeg skjønner tanken bak, men liker ikke denne endringen.

 

Thoughts?

Lenke til kommentar

Silver league counterpick heavens or hell?

Alle counterpicker hverandre med lite suksess.

 

 

Heaven, heaven, heaven. Jeg har alltid ett knippe champions jeg alltid spiller til hver rolle, går som regel i TF mid, Renek top, Corki ADC. Midlane er vel der jeg føler folk prøver å countre mest, men når jeg har såpass høy skill med TF som jeg har (i forhold til resten av silver/gold, ikke Misaya osv.) så er det lett for meg å vinne lane. Kassadin? Ingen problem, spør om early ganks, push han til tower, outroam han, få deg merc threads med en gang.

Samme med Renekton, skjønner ikke hvorfor enkelte sier at Garen countrer Renekton. Ha stun klar når han går inn for silence, cull the meek og slice and dice. Jeg pleier å pushe han til tower og hindre at han får passiven opp igjen. Ikke så vanskelig egentlig... Tror heller counterpicks burde holde seg i høyere elo og ikke i silver/low gold. Aldri pick en champ du ikke har spilt/kan. Utenom det har jeg ikke spilt så mange matchups. Verste midlane må være Zed pre-nerf og verste top er Kayle, for meg iallefall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det forutsetter jo selvfølgelig at du AA Garen før han AA deg (samme range).
Men ellers er jeg enige i at Garen er på ingen måte en counter til Renekton, spilte Renekton top selv, ene og alene av den grunn at han er middels->lett å lane med samtlige jeg har prøvd meg mot.

 

Spillet er uansett avinstallert, vel og bra spill som er underholdene til tider, men er for mye av spillet som blir ødelagt av communityet og at det ikke finnes noe system for å ikke straffe de som har en AFK på laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...