Gå til innhold

Akambrukernes bilder - mai 2010


Anbefalte innlegg

Hmm - er jeg (bortsett fra a_aa, som stiller i egen klasse) kanskje en av de her inne som har størst andel brukte greier? :)

 

Tror jeg slår deg - både kamerahus, all optikk, blitser, stativ og til og med pc'en jeg laster inn og redigerer bildene på er kjøpt brukt ;)

 

edit - det gjelder også andre ting enn foto, delene jeg har bygd begge syklene mine av er kjøpt brukt alt sammen, og instrumentene jeg bruker for å bygge forsterkeren min med (neverending story) er kjøpt brukt dem også :)

Endret av ventle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan kanskje legge inn ett bilde også, så ikke alt blir helt åff tåppik her.

 

Jeg tok en bildeserie av min venn og lagkamerat Lars i Holmenkollstafetten i går. Alle bildene ble tatt på 200mm, og resultatet ble verket "Lars i 200mm". Gidder ikke skrive inn Exif for alle 15 bildene, de er som sagt alle på 200mm, ISO200, lukkertider på noen tusendels sekunder og blender litt her og litt der ;)

 

post-78758-1273438879,1676_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hmm - er jeg (bortsett fra a_aa, som stiller i egen klasse) kanskje en av de her inne som har størst andel brukte greier? :)

Tja... Baggen min inneholder etter hvert en rimelig stor andel brukt. Det er bare SB-800, 50/1.8 og 70-300 (og MB-D10) som er kjøpt nytt. D700, 17-35, 28-75, 100/2.8 og 105/2.5 er alle kjøpt brukt.

 

Legger pliktskyldigst ved et bilde:

851069523_AhCYe-L.jpg

Når 17-35 er kjøpt brukt, så trenger man ikke å være så hysterisk redd for de skumle bølgene.

Lenke til kommentar

Siste skudd på stammen

 

EXIF: Jente, 51 cm, 3375 g

Lett forsinket gratulasjon herfra!

 

Hmm - er jeg (bortsett fra a_aa, som stiller i egen klasse) kanskje en av de her inne som har størst andel brukte greier? :)

Brukte greier? Jeg regner utstyret som garantert ferdig innkjørt (i hvertfall når det har passert 50 år)  :cool: 

Lenke til kommentar

Pent, KSolfjeld! Synes du er veldig god på å hente ut «ekstra dimensjoner» fra landskapsbilder, f.eks. hadde jeg her antageligvis bare hatt med vann og fjellene i bakgrunnen, mens både pytten og den diagonale «strandlinjen» fungerer knallbra.

Takker Euklid og ZoDz. Jeg prøver å se nye dimensjoner i lanskapet som jeg har vokst opp i. Man blir ofte blasert og blind for de små detaljene som omgir en. Jeg prøver hele tiden å forandre tankemønsteret, finne andre vinklinger. Det er fryktelig vanskelig, men veldig givende. Av og til treffer man ganske bra.

Lenke til kommentar

Ser du har noen uoriginale objektiver også,burde kvitte deg med dem også.

Jeg har tilgang til et destruksjonsystem for objektiver,så bare sendt dem til meg,vil ikke koste deg noe mer en frakten :)

Fristende, men det er for dyrt med porto til Norge. Hadde du bodd i Danmark, så.. ;)

 

Ellers - har kjøpt ZE, 5D2 og blits originalt - ellers var det en annen original kjøper til alt sammen..

 

Hmm - er jeg (bortsett fra a_aa, som stiller i egen klasse) kanskje en av de her inne som har størst andel brukte greier? :)

Om me ikkje ser på antall, men prosent har eg 71% brukt utsyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...