Gå til innhold

Akambrukernes bilder - mai 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-83883

Panorama bilde av kvaløya med huset mitt i forgrunnen.

post-153897-1274856108,9846_thumb.jpg

1/200 - f/9.0 - ISO 200

 

Ser ut som Hamna det der. I så fall bor jeg rett på andre siden av "fjellet", på Utsikten.

 

Var en tur ute i Ramfjorden litt utenfor Tromsø nå i kveld. Desverre ligger det slengt så mye søppel rundt omkring at det nesten er umulig å komponere et bilde uten at det kommer med en gammel vaskemaskin, en rusten sykkel eller en gul plastpose noen har slengt fra seg. Her i alle fall en gammel naustvegg i solnedgangen.

 

880086668_U7oAj-M.jpg

Lenke til kommentar

Et bilde jeg tok midt på natten her for ikke så lenge siden (og ja, jeg var vel ikke helt edru da):

4644140761_bcda5b377f.jpg

 

Nå har jeg croppet vekk litt på sidene og prøvd å rette opp litt, men jeg er ikke helt sikker på det. Jeg liker motivet, dog jeg er usikker på hva jeg skal gjøre med det.

Lenke til kommentar

Film har sin sjarm, men jeg gleder meg til alt er skannet og ordnet. Skal bli godt å bli 100% digital igjen. :)

 

Etter å ha vendret rundt på Karljohansvern så gikk jeg nedover kanalen. Jeg endte opp her før jeg trasket opp igjen.

 

880689847_ptVyq-L.jpg

 

Pentax ME Super + Pentax-M 50/1,7 (eller var det ME + 100/2,8 ? Husker ikke.)

Mitsubishi Super MX100 film.

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar

Mulig det. Jeg har/hadde planer om å selge alt, men det er mulig jeg beholder: Cosina'ene, Pentax-M 50/1.7 og 100/2.8, B&W film, kjemi+utstyr og filmskanneren. Bare synd at det ligger en del penger i det jeg beholder. Det er så mye fint man har løst på til Sony'en dribble.gif

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar

 

Intet nytt. Forråtnelsen ser ut til å ha gått inn i lavgear nå som det tydeligvis ikke er så mye snacks igjen i Mr. Mus.

 

Nå er det omtrent bare Tinea bisselliella som har glede av Mr. Mus.

Samt andre nedbrytere, Anew må nok ta en god del bilder til tenker jeg :wee:

Ser sånn ut... :roll: Det største problemet med det er at jeg har hatt kulehodet mitt stående ute på Gorillapoden i over 2 uker for å sikre et mest mulig likt utsnitt for hver dag. Når Junifesten begynner kan det bli tøft ikke å ha stativ...

 

Har også begynt å leke med tanken på å fjerne beskyttelsen over liket - det er vel ingen større dyr som gidder å stikke av med ham nå som han har vært død i to uker?

Endret av Anew
Lenke til kommentar

 

Har også begynt å leke med tanken på å fjerne beskyttelsen over liket - det er vel ingen større dyr som gidder å stikke av med ham nå som han har vært død i to uker?

 

Muligheten er nok da stor for at Mr.mus forsvinner,alltid en nysgjerrig skjære som skal løfte på alt mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...