Gå til innhold

Sjøforsvaret juli 2010!


Diamond01

Anbefalte innlegg

Okeii, da forstår jeg.. Så selv om man ikke gjør det så bra på de fysiske testene kan man fortsatt forstette? Er det rekrutt skolen som varer i 2 uker? Vil de fysiske testene være løpe 3000m, push ups osv.? Ja, skal nok begynne å trene litt jeg og: ) Du vil bli befal?

 

 

6-8 er mer rett som nevnt over her.

Det gjør ingenting om du ikke klarer deg gjennom de fysiske testene, så lenge helsen din er i orden.

Men jo bedre du gjør det på de fysiske testene, jo lettere blir det for deg. Da får du større sjanse for å få den tjenesten du skulle ønske deg og du slipper å ta testene opp igjen mange ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja man får fortsette selv om man ikke gjør det så bra på de =)

Rekruttskolen varer vel fra 6-8 uker som jeg har skjønt det =)

Riktig ang de fysiske testene ja ;)

 

nei ikke befal.. bare vanlige saniteten =)

 

Ok, det blir litt av en utfordring, men ser frem til det, hehe.

 

Oki: ) Kult. Hvor har du kommet inn henn?

 

Men rekruttskolen.. Er det liksom en del av det ene året..? Eller foregår det i sommerferien?:)

Lenke til kommentar

6-8 er mer rett som nevnt over her.

Det gjør ingenting om du ikke klarer deg gjennom de fysiske testene, så lenge helsen din er i orden.

Men jo bedre du gjør det på de fysiske testene, jo lettere blir det for deg. Da får du større sjanse for å få den tjenesten du skulle ønske deg og du slipper å ta testene opp igjen mange ganger.

 

I see. Men er det på sesjon jeg må fylle ut ønskene mine? Uff.. Kan egentlig ikke tenke meg noe annet enn sanitet.. Så nå får jeg sette meg ned å tenke på det..:/

Lenke til kommentar

Jepp, var på sesjon i Oslo. :)

Og ja, tror alle som skal i sjøforsvaret skal på rekruttskole i uke 30.

 

EDIT: Skal gå som matroslærling ja. Første året blir jeg jo bare vanlig menig med luselønn, men andre året blir jeg vanlig matroslærling.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Nei, er nok ikke til vanlig førstegangstjeneste.

Hvordan det er, kommer nok an på hvilken avdeling du skal i.

Men på Madla er det mye hat og mye kos. Bare å nyte tiden så godt som mulig, for rekrutten kommer man til å savne etterhvert. Fellesskapet, ut i helgene med nye folk og sånn. Kos!

Mye søte jenter i Stavanger og ;p

Er veldig strengt og disiplinert på de fleste kompaniene. Men det slakker seg som oftest voldsomt etter rekrutten. Da gjør man liksom mer jobben sin fremfor å drive å bli herjet fra nyutdannede konstabler og Ub-korporaler.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Skal selv inn 25 juli sjøforsvaret :) Gleder meg :)

 

Men lurte på om noen med erfaring kunne svare meg på noe :p

 

Jeg er en tålig kraftig kar... Mye muskler og litt mye fett au :p...Har en BMI på skrekelige 34-35 ish(Men bmi er totalt feil måling da jeg ikke kan rangeres feit sånnsett)

 

Jeg klarer lissom maks 7 pushups og maks 2 pulups...Å anner ikke hvor mange situps... Og 3000m på 16-17 min (Trener kondisjon ofte for tiden, Så den er nok kanskje forbedret da jeg kommer ditt)

 

Det jeg lurer på da jeg ikke klarer noe serlig sånn fysiske krav.... Vil jeg da bli sendt hjem ? Det er noe jeg ikke vil....Legen på sesjonen sa jeg egentlig ikke sku bli tjeneste dyktig på grunn av BMI men iog med at jeg var stor(Han kaldte meg en bjørn haha) Så ble jeg godkjent under vektløfter klasse...Men sitter å er sykt redd for og skulle bli sendt hjem. :S Er dette noe som er muligt at skjer?eller ser di mest på at jeg gir alt? Og viser skikkelig initativ? Og fremgang i tester? Eller hvordan er dette? :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...